Culmea creativitatii si anti-trollingul

Culmea creativitatii si anti-trollingul

Milka are un concurs simplu, in care oamenii sunt rugati sa trimita colaje cu vaca mov si ce le inspira ea.

Reprezentantii companiei nu au anticipat, insa, efervescenta romanilor. Nu stim cata ciocolata a mancat Nicoleta Lupu in ziua respectiva, dar ea a trimis in jur de 600 de colaje intr-o singura zi. Asa ca cei de la Milka i-au dedicat un album intreg pe Facebook, cu mesajul:

"Un record al creativitatii. O galerie virtuala inspirata de tandrete. Aproape 600 de lucrari in doar 2 zile. V-o prezentam pe doamna Nicoleta Lupu, o participanta emerita la concursul Milka Collage.
Pentru intreaga colectie, intra pe collagemilka.ro/galerie-nicoleta-lupu-574".

Ea a fost si cea care a determinat reguli noi pentru concurs: “o limita de maximum 5 lucrari pe zi inscrise de fiecare participant, pentru egalitate de sanse!”

 

 
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related