Reactia cea mai frecventa la imagini din ciclul "tineri distrandu-se de mama focului"? Mersul mai departe - la pas, pe canalul sau catre post-ul urmator. Dupa ce ne arata distractia, brandurile ne parasesc in secunda 2, ca doar ne descurcam si singuri mai departe. Nu chiar cea mai buna atitudine, e de parere Dan Sendroiu (Head of Strategy, Graffiti BBDO), in juriul competitiei de creatie Young FIBRA, aripa ADventura URSUS.
Si, in spiritul distractiei care iese din imagine si vine sa bata la usa, s-a infiripat si sus-numita competitie.
Daca ai pana in 30 de ani, te asteptam pana pe 27 aprilie sa-ti imaginezi (sau sa-ti amintesti) o aventura legendara cu prietenii si s-o pui nu intr-unul, ci in 3 cadre succesive - care se transforma in billboard-uri la vara. Mesajul-cheie suna asa:"Oriunde ati merge weekendul asta, sa fie cu distractie ca-n filme", dar mai bine parcurgi tot brieful cu atentie si grija.