Reactia cea mai frecventa la imagini din ciclul "tineri distrandu-se de mama focului"? Mersul mai departe - la pas, pe canalul sau catre post-ul urmator. Dupa ce ne arata distractia, brandurile ne parasesc in secunda 2, ca doar ne descurcam si singuri mai departe. Nu chiar cea mai buna atitudine, e de parere Dan Sendroiu (Head of Strategy, Graffiti BBDO), in juriul competitiei de creatie Young FIBRA, aripa ADventura URSUS.
Si, in spiritul distractiei care iese din imagine si vine sa bata la usa, s-a infiripat si sus-numita competitie.
Daca ai pana in 30 de ani, te asteptam pana pe 27 aprilie sa-ti imaginezi (sau sa-ti amintesti) o aventura legendara cu prietenii si s-o pui nu intr-unul, ci in 3 cadre succesive - care se transforma in billboard-uri la vara. Mesajul-cheie suna asa:"Oriunde ati merge weekendul asta, sa fie cu distractie ca-n filme", dar mai bine parcurgi tot brieful cu atentie si grija.
Mai jos, cateva ponturi de la Dan, ca sa-ti fie calea luminata:
Brandurile, despre Cum Se Distreaza Tinerii
Cred ca perceptiile brandurilor (adica ale echipelor de brand) asupre felului cum se distreaza tinerii sunt corecte de cele mai multe ori. Problema e mai degraba ca, uneori, brandurile nu stiu sa devina parte din distractie. In loc sa-i distreze pe oameni, brandurile arata oameni distrandu-se. Pare acelasi lucru, dar nu e.
Cum a schimbat digitalul ideea de distractie?
In foarte multe feluri, sunt sigur. De la FOMO la pics or it didn't happen la #feelingblessed. Dar, mai ales, cred ca distractia din viata reala e acum sub presiunea permanenta a internetului din buzunar. Ori ne distram ca lumea, ori ne dam batuti si stam toti pe telefoane.
Despre brieful ADventura Ursus
Primul lucru pe care l-as face ar fi sa-l citesc. Cel mai important element este povestea. Brieful are un mesaj simplu, partea mai grea e sa gasesti o poveste faina despre prietenie si aventura care poate fi spusa din doar 3 panouri.
Un pont de la cineva care lucreaza pe brandul Ursus
Evitati sa va legati de faptul ca Ursus e o bere romaneasca sau sa faceti glume cu ursi. Nu e genul ala de brand si nici genul ala de urs.