ASER (Asociatia Studentilor Economisti din Romania) se intoarce cu cea de-a III-a editie a proiectului Ingenius, care urmareste sa reuneasca studenti creativi si pasionati de publicitate din toata tara pentru a le arata ce se afla dincolo de advertising astfel incat acestia sa-si transforme pasiunea intr-o cariera.
Ingenius debuteaza pe 30 martie prin conferinta „AdverTalking”, care este structurata in doua parti: sesiune de discursuri si panel.
Sesiunea de discursuri este prezentata de cei mai cool publicitari ai momentului:
- Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising;
- Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director la Publicis;
- Dragos Smeu, Performance Manager la Kubis Interactive;
- Catalin Dobre, Creative Director la McCann Erickson;
- Alexandru Cernatescu, CEO la Infinit Solutions;
- Chris Beckles, Chief Creative Officer la Veeam Software.
Panelul presupune un debate pe tema Advertising and Millennials intre specialisti in publicitate care creeaza campanii chiar pentru Generatia Millennials:
- Matei Psatta, Digital Strategy Director la Leo Burnett;
- Dana Pascu, Senior Strategic Planner la GMP Advertising;
- Raluca Iacob, Head of Strategic Planning la Publicis;
- Stefan Chiritescu, Strategy and Business Development Director la Ogilvy.
Debate-ul va fi moderat de catre Alexandru Negrea (Owner & Editor Marketing20.ro) care a pregatit intrebari, atat specialistilor din panel, cat si reprezentantilor Millennials din sala.
Intregul eveniment se va desfasura in intervalul 10:30 - 16:30, la Hotel Sheraton (Sala Iridium) si va fi moderat de catre Ionut Bodonea (10Lucruri.ro), care are cu siguranta mai mult de 10 lucruri de spus despre acest eveniment.
Etapa a II-a a proiectului, denumita „Behind the ads”, va arata insighturile din publicitate si ceea ce doar ochiul unui pasionat de advertising ar putea sa vada. Etapa se va desfasura in perioada 4 - 13 aprilie si pregateste participantilor experiente practice si interactive, urmate de realizarea unei campanii de promovare, dupa un brief de creatie, oferit de Lay's.
Proiectul da startul experientei de invatare pe 4 aprilie, cand participantii vor cunoaste departamentul de Marketing si voor afla de unde pleaca brieful catre agentie si cum este caracterizat, de fapt, „clientul”.
Data de 5 aprilie este dedicata agentiei de publicitate, participantii vor vizita FCB Bucharest, pentru a afla cum este structurata agentia, care este legatura dintre departamente si, nu in ultimul rand, care este atmosfera in industria de advertising.
Pe 6 aprilie, Ingenius continua vizita la GMP Advertising, unde vor avea loc workshopuri pe Client Service si Strategie.
Workshopurile pe Creatie (Copywriting & Art) si Digital se vor desfasura pe 7 aprilie si vor fi sustinute de catre specialisti in publicitate de la McCann Erickson si ILeo.
Ziua a V-a, si anume 8 aprilie, este rezervata vizitei de la Lay’s, unde Brand Managerul va prezenta brieful, participantii curiosi vor pune intrebari si va urma un debriefing.
Continuand experienta de invatare, pe 9 aprilie, va avea loc un training pe „Creative Thinking”, in urma caruia participantii vor proceda la rezolvarea briefului.
Pe 10 aprilie, studentii vor lucra la campania de promovare Lay’s si apoi vor avea parte de distractie, intr-un Treasure Hunt, menit sa le testeze creativitatea si energia.
Trainingul pe Social Media se va desfasura pe 11 aprilie, cand ne vom fixa informatiile legate de online.
Pe 12 aprilie incepe „the final countdown”, asadar vom finaliza campania de promovare si ne vom pregati de sustinerea pitch-ului printr-un training pe „How to pitch” care va avea loc la Infinit Solutions.
Si pentru ca zilele au trecut, iar noi am acumulat cunostinte noi si ni le-am fixat pe cele stiute deja, in data de 13 aprilie va fi Ziua Pitch-ului, unde fiecare echipa isi va prezenta campania de promovare la care a lucrat in fata unui juriu format de publicitari. Acestia vor primi feedback de la jurati pentru a li se crea o imagine de ansamblu asupra muncii depuse iar apoi va fi premiata echipa castigatoare.