Valentin Vacarus: Liceliada face parte din seria de proiecte initiate de Godmother prin care identificam evenimente de nisa ce pot strange comunitati in jurul lor

Valentin Vacarus: Liceliada face parte din seria de proiecte initiate de Godmother prin care identificam evenimente de nisa ce pot strange comunitati in jurul lor

La initiativa lui Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother), Godmother a pornit Liceliada, un talent show dedicat tinerilor din licee, parte a unei serii de proiecte prin care agentia isi propune sa identifice evenimente de nisa care pot strange comunitati in jurul lor. 

"Liceele sunt o comunitate extraordinara insuficient exploatata atunci cand vorbim de pasiuni, iar anii de liceu sunt o perioada importanta in configurarea vocationala a tinerilor. De aceea, Liceliada era necesara", spune Valentin.

Pentru a se inscrie, liceele au nevoie de cel putin trei demo-uri cu momente artistice (dans, muzica, desen etc) pe care le pot incarca pe site-ul evenimentului. Prima editie Liceliada se va desfasura doar in Capitala, insa Godmother isi propune ca in toamna sa extinda proiectul la nivel national.

Mai multe detalii despre proiect aflam de la Valentin in continuare:

 

 

Initiativa

Liceliada este un proiect pornit dintr-o convingere personala ca avem nevoie de contexte de manifestare a pasiunilor. Iar acolo unde nu sunt, trebuie sa le cream. Liceele sunt o comunitate extraordinara insuficient exploatata atunci cand vorbim de pasiuni, iar anii de liceu sunt o perioada importanta in configurarea vocationala a tinerilor. De aceea, Liceliada era necesara. Totodata, vrem sa implicam activ si liceele, ca institutii de invatamant care sustin pasiunile tinerilor.  

 

Obiectivele agentiei

Liceliada face parte din seria de proiecte initiate de Godmother prin care identificam evenimente de nisa ce pot strange comunitati in jurul lor. Brandurile au nevoie de comunitati, iar daca sunt de la inceput alaturi de ele - atunci cand se creeaza - cu siguranta creste si atasamentul consumatorilor fata de brandurile implicate.

 

Parteneriatele cu Forward Agency si implicarea KISS FM

Totul a pornit de la o intalnire cu Dan Fintescu in care i-am povestit despre proiect. S-a produs un click instant pentru ca si ei sunt in cautare de artisti tineri, iar Liceliada era contextul perfect.

Il vom avea in juriu pe Cristi Ochiu, fondatorul Forward Agency, un profesionist cu o experienta de peste 15 ani in industria muzicala. Dan va modera evenimentul si va fi implicat in Caravana Liceliada, sa le povestim tinerilor despre proiect chiar in licee.

Una din marile satisfactii ale acestui proiect este ca am intalnit oameni cel putin la fel de pasionati  care vor sa construiasca cot la cot cu noi. Forward Agency se numara printre ei.

Kiss FM este implicat atat pe partea de promovare radio si online, cat si in partea de jurizare. Andrei Ciobanu si Sergiu Floroaia, radio hosts Kiss FM vor fi in juriul marii finale Liceliada din 21 aprilie.

 

Discutiile cu institutiile statului

Discutiile cu Inspectoratul Scolar Bucuresti au inceput in februarie si au mers destul de rapid. Au fost incantati de proiect si ne sustin in promovarea competitiei in liceele din Bucuresti. Stiu ca nu v-ati asteptat la raspunsul asta :) dar marturisesc ca si noi am fost placut impresionati de deschiderea persoanelor intalnite acolo.

 

La cate inscrieri va asteptati?

Avem deja inscrieri de la 14 licee din Bucuresti, iar in ultima perioada avem inscrieri in fiecare zi. Ne-am bucurat sa auzim, atunci cand i-am contactat pe liceenii inscrisi, ca au inceput sa se organizeze impreuna cu profesorii si sa-si faca echipe pentru a reprezenta liceul.

Aici intervine acea apartenenta de care va vorbeam la inceput - liceeni sunt mandri sa isi reprezinte liceul si sa il sustina. Asa se creeaza comunitatea Liceliada.

 

Juriu si criterii de jurizare

Juriul este format din profesionisti cu experienta in industria muzicala si radio, precum si dintr-un reprezentant al Inspectoratului Scolar Bucuresti - Doru Todorut - DeepCentral, Andrei Ciobanu si Sergiu Floroaia, radio hosts Kiss FM, Anca Lupes - Star Management, Cristi Ochiu - Forward Agency si Maria Stefania Manea - Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti.

Am cautat oameni pasionati de ceea ce fac si care pot transmite mai departe aceasta pasiune si ii pot inspira pe tineri. De exemplu, Anca Lupes (Star Management) lucreaza cu artisti romani si internationali consacrati - Sistem, Holograf, Mandinga, Vunk, Steve Vai. Concepe si preda doua cursuri de music business (singurele din Romania) si a organizat prima conferinta internationala dedicata industriei muzicale din Romania (Mastering The Music Business). Despre astfel de oameni vorbim.

Criteriile de jurizare pentru marea finala din 21 aprilie sunt: originalitate, talent, abilitati de prezentare, diversitate.

Cu siguranta vor exista oportunitati pe mai departe pentru cei care se inscriu. Asta a fost un alt criteriu dupa care am selectat juriul, vrem ca talentele lor sa ajunga la oamenii care ii pot sustine mai departe.

 

Cum promovati evenimentul?

Avem o comunicare intensa online pentru ca ne adresam generatiei care petrece foarte mult timp pe retelele de socializare. Am creat o pagina oficiala de Facebook, unde comunicam mult cu tinerii, un website Liceliada si un canal de YouTube dedicat unde incarcam in timp real demo-urile participantilor.

Avem si 8 ambasadori ai proiectului pe care ii implicam atat in comunicarea online a proiectului, cat si in Caravana Liceliada: vloggeri - Ana Maria Gheorghe (modapebune.ro),  Pandutzu,  bloggeri - Luminita Balaban (read-my-mind.ro), Sabina Cornovac, Adriana Sandru, Camelia Capitanu, Diana Duca, Instagrammer-ul Emanuel Romedea (@yesmyfriend).

La Kiss FM ruleaza deja un spot de promovare Liceliada, iar cu cei de la Bravo comunicam in comunitatile lor. Vor fi, de asemenea, doua materiale despre Liceliada in revista Super Bravo Girl.

In liceele din Bucuresti am distribuit postere si flyere de promovare a competitiei, iar in curand vom porni o caravana in licee. Este important sa ii intalnim pe acesti tineri si sa ii incurajam sa se inscrie.

 

Pregatiri

Emotii avem de cand am demarat acest proiect, numai asa poate iesi bine. Avem inscrieri foarte bune deja, asadar restul este doar o chestiune de logistica unde Godmother nu mai are emotii demult :)

 

Planuri pe termen lung

Avem nevoie de branduri care sa sustina mai departe acest proiect si de oameni care sa creada in el si sa il sustina. Pe o parte dintre ei i-am gasit deja.

Ce mai trebuie sa stiti este ca, in viitor, vom extinde conceptul la nivel national. In toamna urmeaza sa mergem in alte 6 orase din tara si apoi finala mare in Bucuresti.

 

Echipa implicata in proiect, din partea Godmother

Valentin Vacarus (Manager), Catalina Ciociltan (CSD director), Luminita Balaban (Social Media Manager), Cosmina Damian (Online Specialist), Andreea Georgiana Vasilica (BTL executive), Cristian Damian (BTL executive), Gabi Niculae (Art Director), Larisa Perde (Project Coordinator).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related