AQUA Carpatica se alatura Premiilor FIBRA in demersurile de incurajare a creativitatii si de premiere a curajului in industria de publicitate romaneasca.
Cu numeroase premii castigate pentru puritatea, eficienta si rezultatele campaniilor derulate, AQUA Carpatica este unul dintre brandurile curajoase, care ies din monotonie cu demersuri pure catre consumatori, care inteleg necesitatea recunoasterii si premierii work-ului publicitar local.
Testul puritatii creativitatii campaniilor inscrise in competitia FIBRA va fi realizat de juriul internationale condus de Kevin Brady (ECD, Droga5). Lucrarile vor trece prin filtrele celor mai buni creativi, iar AQUA Carpatica va oferi unul dintre cele mai ravnite premii in cadrul Galei FIBRA.
In plus, AQUA Carpatica va fi apa oficiala a festivalului, oferind momentul de hidratare prin inspiratie a mintilor creative.
”Industria creativa din Romania se afla intr-un proces de purificare a metodelor de lucru si traverseaza o perioada benefica de profesionalizare si maturizare, iar in acest context, un festival care premiaza creativitatea si, in special, curajul este mai mult decat binevenit. Suntem incantati sa sustinem o astfel de initiativa si sa incurajam schimbul constructiv de idei in lumea publicitatii”, a precizat Valentina Vesler (Director de Comunicare, AQUA Carpatica).
"Ne bucuram sa avem parteneri pe AQUA Carpatica, un brand care a ghidat bunul mers al lucrurilor in industrie asumandu-si campanii creative, curajoase, cu impact la nivelul consumatorului. Aceasta este sustinerea care vrem sa inspire atat agentiile, cat si clientii si care vrem sa se manifeste la nivelul intregii industrii", a adaugat Marius Cristea (Managing Director, IQads si SMARK).
Despre Premiile FIBRA
Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare.
Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.