Orange film aniverseaza 3 milioane de coduri validate, 238.500 de ore de film vizionate si 6 milioane de clienti fericiti. De peste 10 ani, clientii Orange au ales sa mearga miercurea la film alaturi de prieteni sau familie, pentru ca un film bun se vede in doi, cu 2 bilete la pret de 1.
La aceasta aniversare speciala, Publicis Romania si Orange, alaturi de Salvati Copiii, le propun clientilor Orange sa faca lucrurile putin altfel si sa doneze unul din cele doua bilete cumparate, unui copil care nu a mai fost la cinema.
63% din populatia Romaniei nu a avut niciodata ocazia sa vizioneze un film la cinema. La nivel national sunt din ce in ce mai putine cinematografe, iar numarul oamenilor care se bucura de experienta de a vedea un film la cinema scade pe zi ce trece.
"Pentru cei mai multi dintre noi, sa mergi la cinematograf este ceva obisnuit, insa unii copii nu s-au bucurat pana acum de aceasta experienta. Timp de 10 ani, le-am oferit clientilor nostri 2 bilete de film la pret de 1 prin Orange film, unul dintre cele mai populare programe de loialitate din Romania. Iar acum ii invitam pe acestia sa daruiasca mai departe experienta ’Orange film’ copiilor din medii sociale defavorizate. Aceasta este pentru noi o campanie ‘de suflet’ si speram ca alaturi de clienti sa aducem un zambet larg pe fetele acestor copii."
Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication, Orange Romania)
Cei care se inscriu in cadrul campaniei vor avea ocazia sa vizioneze un film miercuri, 6 aprilie, alaturi de un copil dintr-un mediu defavorizat care nu a avut niciodata sansa sa isi vada eroii pe marile ecrane.
"Fiecare copil ar trebui sa aiba tot ce-i trebuie pentru o dezvoltare armonioasa si aici includem si mijloacele de a merge la un film. Vizionarea unui film intr-o sala de cinematograf moderna este o experienta frumoasa pentru orice copil. Speram ca prin parteneriatul cu Orange sa aducem copiilor nostri un strop de bucurie si o experienta care sa devina obisnuinta pentru ei. Multumim celor care vor sa se implice in acest proiect si multumim Orange ca a facut posibil acest lucru."
Gabriela Alexandrescu (Presedinte Executiv, Salvati Copiii)
"Ne-am gandit sa sarbatorim cei 10 ani de Orange film cu o initiativa frumoasa. In tara noastra sunt destui copii cu probleme sociale sau pur si simplu copii care traiesc in zone izolate, fara acces la serviciile urbane. Vrem ca la 10 ani de la prima vizionare cu Orange film sa fim ’producatorii’ unui film si mai frumos, si mai emotionant."
Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis Romania)
Pe 6 aprilie, peste 150 de copii din 5 orase vor trai pentru prima oara bucuria de a vedea un film la unul din cinematografele partenere: Constanta – Cityplex – Tomis Mall, Bucuresti – Hollywood Multiplex – Bucuresti Mall, Pitesti – Cinema Trivale – Trivale Shopping City, Brasov – CinemaOne – Coresi Shopping Resort, Oradea – Cinema Palace – Lotus Center. Voluntarii din aceste orase care doresc sa participe la campanie se pot inscrie aici.
Echipele participante
Echipa Publicis Romania:
Jorg Riommi – Chief Creative Officer
Daniel Raicea – Head of Orange Division
Iulia Gaal – Senior Account Manager
Silviu Nedelschi – Group Creative Director
Ana-Maria Taralunga – Senior Copywriter
Mihai Tigleanu – Art Director
Raluca Iacob – Head of Strategy
Ana-Maria Olaru – Strategic Planner
Camelia Efrimov – AV Producer
Echipa Orange:
Mirela Bosoi - Head of Brand and Communication Orange Romania
Liliana Stefan – Communication Specialist
Mihai Naie – Digital Content Manager
Madalina Puiu – CSR Programs Coordinator
Echipa Salvati Copiii:
Gabriela Alexandrescu - Presedinte Executiv Salvati Copiii
Alexandra Boeriu – Coordonator comunicare si strangere de fonduri
George Roman – Director de programe
Liliana Bibac – Coordonator Programe Educationale