Sa dam cartile pe fata: nu conteaza asa mult cum arati. Inteligenta e sexy.

Sa dam cartile pe fata: nu conteaza asa mult cum arati. Inteligenta e sexy.

Daca pentru oameni este mai important ceea ce au ” in cap” , in cazul masinilor este mai important ceea ce au sub capota. “Inteligenta e sexy”, mesajul noii campanii Toyota Hybrid, aduce si o viziune diferita asupra modului in care se fac campaniile in ziua de azi.

Numarul 1 in Romania, hibridele Toyota au toate caracteristicile necesare pentru a se numi masini verzi inteligente: se conduc usor, sunt silentioase, iar motorul electric se incarca prin franare nu la priza. Mai mult de atat, sunt de doua ori mai eficiente in ceea ce priveste consumul fata de vehiculele conventionale si au emisii de CO2 mici.

Daca in cazul nostru, al oamenilor, cea mai puternica zona erogena este creierul, pentru masini este tehnologia. Asta spune Toyota in noua campanie creata cu Cap: “Inteligenta e sexy”. Nu doar spune, ci si dovedeste.

Este Toyota Hybrid o alegere potrivita pentru oameni inteligenti? Pentru a-i dovedi calitatile, Toyota si Cap au cautat oameni cu preocupari stiintifice si neuroni incercati si i-au pus fata in fata cu masina.

Campania si-a dorit sa gaseasca giranti in oameni adevarati din grupuri de Facebook strans legate de inteligenta : stiinta, robotica, economie si creativitate. Pentru ca fiecare comunitate are un specific al ei, avantajele si atributele masinii au fost apreciate in feluri complet distincte: pentru unii a contat mai mult tehnologia, pentru altii confortul, pentru cei pasionati de natura emisiile mici…..

 

"Am preferat sa cautam oameni inteligenti pentru imaginea campaniei, oameni care sa poata aprecia masina pentru adevaratele ei calitati si nu sa atraga doar prin frumusete. Asa am ajuns sa vorbim direct cu grupurile de pe Facebook. I-am invitat la un test-drive si apoi la o sedinta foto. Au venit niste oameni extraordinari, din Bucuresti, de la Brasov, altii chiar de mai departe, incantati de masina si ideea unei campanii de educatie mai atipica, mai cool".
Diana Stan (Director de Marketing Toyota & Lexus Romania)

 

"E o campanie care promoveaza alegeri rationale intr-un peisaj marcat de superficial. Nu scoate in fata nici vedete, nici fotomodele, ci chiar oameni inteligenti care apreciaza produsul. Sexy inseamna mai mult decat forme apetisante, inteligent e noul sexy".
Mara Stoenescu (Account Director Cap)

 

Campania va fi prezenta preponderent online, cu activari nisate pe grupuri de interese.

 

Echipa: Radu Rapeanu (Copy), Ioana Parvan (Art), Codin Caradimu (Director de creatie), Raluca Feher (Director de strategie), Manu Stanoiu (Account), Mara Stoenescu (Account), Cristina Purcarea (CS Director), Vlad Vladescu (Brand Manager), Diana Stan (Director de Marketing).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related