Pastel va sustine ideile creative ale tinerilor prin board-uri ce vor reprezenta Romania in finala de la Paris.
Agentia Pastel continua, si in 2016, sa se implice activ in formarea tinerilor creativi care vor sa faca o cariera in advertising sau marketing.
Astfel, avand experienta mai multor proiecte dedicate studentilor alaturi de principalele asociatii de profil din Romania, Pastel a fost aleasa agentia partenera a L`Oreal Romania pentru a fi mentor creativ tinerilor finalisti din proiectul Brandstorm.
Pentru competitia defasurata la nivel international, echipe de studenti din intreaga lume se intrec pentru a realiza cea mai buna strategie pentru unul dintre cele 32 de branduri internationale ale grupului L`Oreal.
Anul acesta, toate echipele participante, din intreaga lume, au primit provocarea de a realiza o strategie digitala pentru brandul La Roche-Posay.
In Romania, competitia a aliniat la start aproape 100 de echipe din variate centre universitare, dintre care 7 au ajuns in semifinale, urmand sa participe la finala care va avea loc pe 19 aprilie.
Pe parcursul intregului proces de creatie, agentia Pastel ii va inspira si ghida pe tineri in dezvoltarea celor mai captivante si creative board-uri. Finala din aprilie va decide echipa castigatoare care va merge la Paris, pentru a reprezenta Romania in finala internationala L’Oreal Brandstorm.
Pe parcursul proiectului, o echipa dedicata Pastel va sprijini cele 7 echipe in procesul de planning, strategie si creatie a campaniei. Rezolvarile brief-ului Brandstorm vor fi transpuse in cate un board creativ pentru fiecare echipa in parte.
"Ne bucuram foarte mult ca cei 10 ani de creativitate Pastel si implicarea noastra in proiecte care sa puna in valoare creativitatea tinerilor au facut ca echipa L`Oreal Romania sa aiba incredere in noi, pentru un proiect atat de frumos cum este Brandstorm. Competitia este o provocare si pentru noi, nu doar pentru tinerii studenti, avand in vedere ca board-urile si intreaga implicare in proiect ne reprezinta atat pe noi ca agentie creativa, cat si brandul L`Oreal si Romania la nivel international. Vom continua sa sprijinim tinerii cu fiecare ocazie, deoarece credem ca industria aceasta are in permanenta nevoie de un aer proaspat si idei cat mai creative", a declarat Dana Nae Popa (Managing Director Pastel).
"Prin faptul ca Pastel s-a implicat de-a lungul anilor in incurajarea tinerilor creativi si mai ales avand ca dovada dezvoltarea agentiei acum 10 ani, chiar in perioada studentiei, am gasit in agentia Pastel partenerul potrivit pentru a inspira si alti tineri in cadrul competitiei Brandstorm. Ne place sa formam tineri si sa le incurajam ideile creative si tocmai de aceia suntem atat de implicati in aceasta competitie care speram sa aduca cele mai bune rezultate la Paris pentru reprezentantii din Romania", a declarat Magdalena Cring (HR Manager L`Oreal Romania).