Stiti zilele acelea in care toti prietenii au lucruri mai serioase sau amuzante de dezbatut sau like-uit decat viata voastra? Daca nu le stiti, inseamna ca sunteti, ca si noi, prea batrani. Cea mai recenta campanie KFC, realizata de McCann Erickson Romania, face un rezumat al junglei social-media in care trebuie sa se descurce mai tinerele si frumoasele noi generatii de romani.
Lipsa like-urilor este investigata in mai multe clipuri in care isi dau cu parerea expertii social media, mama, haterii si scriitorii.
Scriitoarea cu pricina este chiar Adela Dan, care a lucrat la McCann si care a publicat cartile Adela spune si Povesti de adormit femeile. Ea comenteaza pe Facebook situatia in care a ajuns sa se joace pe sine insasi in reclame:
"Si pentru ca toate se platesc pe lumea asta, trebuia sa vina si nota de plata pentru toti anii in care am stat "la masa agentiei" rontaind prajituri cu margarina si cerand nonsalant a mia dubla la 3 dimineata, dand ochii peste cap enervata ca " frate, ce actor e asta de nu e in stare sa zica doua vorbe ca lumea!". Well, frate, e foarte greu sa fii actor! Multumesc celor care m-au ajutat sa aflu :)"
Poate acest ghid ii va fi de ajutor si Suveranului Pontif, care tocmai si-a lansat contul de Instagram. Desi prima fotografie, cu caption-ul „Rugati-va pentru mine”, are deja 269.000 de like-uri si 30.000 de comentarii. Poate ar fi cazul ca Papa Francisc sa scoata propriul ghid de supravietuire in social media.