Astazi a fost premiata cea mai buna idee trimisa de participantii la workshop-ul “De la Idee la Format TV”, organizat in luna decembrie de catre Zucchero Media si Media Factory. Ideea cu cel mai mare potential de a deveni un format TV vandabil, care urmeaza sa fie produsa, i-a apartinut Stefanei Man (Producator, Look TV Cluj), care este si castigatoarea unui premiul de 1.000 de euro.
Workshop-ul de pe 9 decembrie si-a propus sa exploreze premisele de la care se pleaca in vederea realizarii unei emisiuni de televiziune. Intr-o maniera deschisa conversatiei, Bogdan Nicolescu (Partener, Zucchero Media), Marius Toader (Creative Director & Co-owner, Media Factory) si Tim Crescenti (Owner, Small World IFT si Entertainment Consultant) au vorbit participantilor despre mecanismele din spatele transformarii unei idei intr-un format TV.
Dupa finalizarea acestuia, cei 20 de participanti au avut la dispozitie 9 saptamani pentru a trimite o idee de format TV pentru etapa evaluarii de catre membrii Zucchero Media si Media Factory.
Stefana Man are 26 de ani, este absolventa a Facultatii de Jurnalism din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. A fost reporter la One TV Transilvania, UBB TV si a colaborat cu TVR Romania pentru emisiunea "Televiziunea Copiilor". Din 2013, Stefana este producatorul emisiunii "Ziua Buna" de la Look TV din Cluj.
"80% dintre participanti au trimis idei si azi avem o castigatoare. Stefana Man ne-a atras atentia cu ideea ei, idee care din punctul nostru de vedere are cea mai mare sansa sa se transforme intr-un format vandabil.
Impreuna cu Stefana vom parcurge etapele pentru a transforma ideea in format TV", a spus Ana Maria Modalca (Head of Development, Zucchero Media).