Incepand din luna martie, GMP PR lanseaza divizia de brand journalism. Departamentul va crea continut editorial pentru clientii agentiei si va imbina strategia comunicarii unui brand cu storytelling-ul jurnalistic.
Departamentul de brand journalism va fi condus de Alexandra Olivotto, care are peste 10 ani de experienta in presa si doi in marketing si PR. Alexandra a lucrat in principal in presa cotidiana (Cotidianul, EVZ), unde a coordonat departamentul de cultura si a acoperit festivaluri internationale de film de la Cannes pana la Beijing, dar a colaborat si cu publicatii precum Adevarul, Academia Catavencu, Romania literara, Omagiu, Le Monde Diplomatique, GQ, Dilema Veche, Esquire si Republica.
In cariera de critic de film, a realizat numeroase interviuri cu celebritati: de la Monica Bellucci si Keira Knightley la Vanessa Redgrave, de la Claude Chabrol pana la Lars von Trier si Woody Allen, de la Alan Alda si Michel Houellebecq pana la Eric Cantona.
"In Brand journalism gandim comunicarea unui brand ca intr-o sedinta de redactie: ce subiecte avem, ce unghiuri abordam, care sunt cuvintele cheie. Toate trebuie sa formeze o poveste dinamica a brandului, interesanta pentru consumator, care poate fi tradusa si adaptata in functie de canalul de comunicare", a spus Alexandra Olivotto (head of Brand Journalism Department).
"Redarea povestii unui brand este mult mai complexa acum decat era in urma cu zece ani. S-a incheiat perioada textelor publicitare sau «piaristice», brandurile ori livreaza continut valoros, ori nu le va citi nimeni. Crearea departamentului a venit firesc in acest context, iar angajarea unui om cu experienta in ambele domenii ne permite sa acoperim exact acea granita dintre jurnalism si marketing", a spus Ioana Manoiu (managing partner GMP PR).