Primavara se numara mesterii adevarati si avantajele oferite de cardul Mester Card. La inceputul lunii martie, Praktiker si MullenLowe au lansat o campanie dedicata unui public esential pentru piata de DIY: mesterii.
Campania se desfasoara in perioada 14 martie – 31 decembrie si are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate unic in Romania, prin care Praktiker le ofera numeroase avantaje mesterilor detinatori de Mester Card. Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub forma de voucher, daca valoarea cumparaturilor depaseste 5.000 lei.
„Mesterul roman este unic: istet, informat, uneori poznas si mereu cu o solutie la indemana. Praktiker il ajuta sa aiba intotdeauna cel mai bun sfat si cea mai adecvata solutie pentru clientii lui, si cu siguranta cele mai avantajoase oferte, prin intermediul Mester Card”, declara Mirela Ochiana, Marketing Manager, Praktiker Romania.
„Ce se intampla cand o gresie se uita lung la un polizor unghiular? Pai e acolo o atractie, o relatie urmata de o atingere uneori mai dura, alteori mai calda. Cert e ca orice mester adevarat are o viziune clara asupra acestei relatii si tinde sa o foloseasca in a-si recunoaste colegii de breasla. Aici intervine Mester Card – un fel de al doilea card de identitate pe care doar mesterii adevarati l-au castigat, facand dovada priceperii practice. Si cine nu are nevoie de un mester de mesteri?!”, adauga Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.
Elementul central al campaniei de promovare este un mester iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele statii de televiziune.
TVC
Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online (bannere, site Praktiker, Facebook), precum si instore (postere, cataloage, leaflets), toate declinarile fiind realizate de MullenLowe.
Echipa Praktiker implicata in campanie este formata din Mirela Ochiana (Marketing Manager), Ana-Maria Tofan (Senior Marketing Specialist) si Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).
Din echipa MullenLowe fac parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Valentin Lica (Senior Copywriter), Robert Soparlache (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Ionela Tatu (Account Manager), Bianca Iancu (Account Executive).
Casa de productie cu care MullenLowe a colaborat in realizarea spotului TV Praktiker este Saga Film, iar regizorul a fost Constantin Popescu.