Snoop Dogg a pus Bogata pe hartă, Kinecto dă un one up rapid

Snoop Dogg a pus Bogata pe hartă, Kinecto dă un one up rapid

Și iată că am aflat de ce nu e bine să stai cu ochelarii de soare în casă. Sau în aeroport. Pentru că n-o să mai faci distincția între Bogota și Bogata. Snoop Dogg a căzut victima acestui sindrom și a facut o greșeală care a activat internauții români care, iată, după tamtamul Bernie Sanders, se văd din nou hrăniți fără preambul cu puțin umor.

Nefiind la primul concert, sigur Snoop s-a simțit bine în Columbia. Dar domnul Laszlo Barta, primarul comunei Bogata, nu a întârziat să apară cu o invitație și mai tentantă: chill la un pahar de palincă și un bol de ciorbă. Asta ar fi de pus în ramă.

Pe de altă parte, sunt unii dintre noi, care n-au reacționat doar din tribune. Ta-taaam: vă prezentăm microsite-ul Visit Bogata, pus la cale de oameni ageri din agenția Kinecto Isobar. Nu știm cum peste noapte au reușit să pună și de site, și de pagina de Facebook, dar ne-au surescitat cu totul.

În continuare vă vorbesc Silvia Marinescu, strategul Kinecto care a venit cu ideea, și Andrei Dumitrescu, art-ul care i-a dat o față grafică - totul de ieri până azi:

 

IQads: De ce v-ați intrerupt din munca cea de toate zilele pentru Bogata?

Silvia: Păi, first of all, nu am întrerupt :) Ne-am bifat toate task-urile de ieri (se aude, boss? :D) și am lucrat și peste program un pic. Ne-am mișcat repede pentru că ne doream mult să batem fierul cât e cald, să nu se „fumeze” gluma, dar și pentru că ne-a animat proiectul și a mers totul strună.

Și a mers așa bine și pentru că a fost Andrei super drăguț și și-a rupt din timp să facem asta.

Andrei: Recunosc, mi-a plăcut ideea că un site desenat de mine ar putea să devină viral peste noapte. Când a venit Silvia la mine așa entuziasmată, n-am putut s-o refuz.

În 5 minute aveam deja un template pe post-it. Apoi am făcut loc în program și puțin în after-hours, iar până la finalul zilei a fost gata designul. Am vrut să-l facem modern, dar simplu de urmărit și cu toate accesoriile.

Dar rapiditatea se datorează programării, care s-a întâmplat în mod magic peste noapte. Dovadă, mailurile de la 3 AM.

Snoop Dogg recomandă

 

IQads: Ce a declanșat ideea?

Silvia: Vorbeam cu Andrei ieri pe Facebook despre una-alta. Am văzut știrea în feed, i-am dat share și din glumă în glumă ne-am zis: ar trebui să facem o campanie. Dar de ce nu facem o campanie?! Și iată. 24h later.

Andrei: Chiar urmăresc vedete rap pe instagram, iar când marele Snoop a dat din greșeală check-in în România, mi-am dat seama că este o glumă pe baza căreia se pot întâmpla multe lucruri bune.

Chillin'  - nicăieri ca-n Bogata

Bernie approves this message

 

IQads: Și primarul știe?

Silvia: Încă nu am făcut asta, cum ziceam, ne-am grăbit să ne iasă frumos site-ul. Dar e în plan.

Andrei: Acum că stau să mă gândesc, ar putea fi un început frumos pentru o campanie de promovare a turismului în mediul rural :)

De văzut, de mâncat

Prin vecini

 

IQads: V-ați lovit de vreun hop?

Silvia: Păi... mai mult am așteptat să se propage DNS-urile :) Cum ziceam, a mers strună. A fost un proiect chill.

Andrei: Acum, știi cum e. Când lucrezi cu plăcere, timpul se dilată, se dă de două ori peste cap, și te trezești cu 15 notificări pe Facebook în jumătate de oră. Dar a fost fain!

Ce mai e prin Bogata

 

Echipa completa din partea Kinecto

Laura Birzu (Deputy Managing Director); Silvia Marinescu (strategie si copy); Andrei Dumitrescu (design); Olivia Pop (copy & PR); Corina Craja (Social Media Manager); Razvan Melnic (implementare); Alexandru Badiu (suport tech).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related