Stii grupurile alea de prieteni care pleaca vara weekend de weekend la mare? Se urca 5 intr-o masina, dau muzica la maximum si pornesc la drum catre seri de pomina. Opresc la benzinariile pe care le stii si tu, poate te-ai intalnit cu ei, poate ai fost chiar tu unul dintre ei. Isi fac multe poze, marturie a faptului ca sunt activi si spontani.
Exact asta iti propune si URSUS.
Oriunde mergi vara asta, sa fie cu distractie ca-n filme. Te lasam putin sa-ti imaginezi toata povestea. Esti gata?
Acum e cazul sa o transpui in realitate si cum altfel decat intr-o competitie de creatie prin care sa trezim spiritul aventurier al tuturor celor care merg vara asta catre mare. Sau munte. Sau oriunde, numai distractie sa fie. Asadar, URSUS iti pune creativitatea in miscare.
Arata-ne drumul catre "ADventura URSUS" in 3 cadre succesive.
Creezi o poveste care sa fure zambete si momente de flashbacks si o vezi vara asta pe drumul tau spre distractie.
Ce asteptam de la tine
Vrem sa-ti convoci toate fortele creative si sa pui de 3 billboard-uri succesive, astfel incat sa creeze o poveste.
Mai exact, varianta ta de poveste URSUS, despre cum prieteniile misto se leaga prin aventuri legendare traite impreuna. Ghideaza-te dupa mesajul cheie Oriunde ati merge weekendul asta, sa fie cu distractie ca-n filme, iar oamenii aflati in drum spre distractie se vor ghida dupa povestea ta. Dar pune-te repede in miscare.
Asteptam propunerile tale de poveste pana pe 27 aprilie.
Cui te adresezi?
Trebuie sa ai in minte un target simplu: tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, preponderent barbati, provin din hiperactivul mediu urban si au studii si venituri peste medie. Oameni care au un stil de viata modern si activ, in care gasca de prieteni si distractia alaturi de ei joaca un rol central.
Nu stau prea mult prin casa serile si nici prea mult prin oras in weekend-urile de vara. Le place sa descopere locuri si lucruri noi si le place sa pozeze, posteze si povesteasca aventurile prin care trec impreuna.
Pe scurt, sunt oameni al caror motto este Prieteniile misto se leaga prin aventuri legendare traite impreuna.
Ce trebuie sa stii despre brandul URSUS
URSUS este o bere romaneasca cu originea in 1878 la Cluj. Astazi, face parte din portofoliul URSUS Breweries, un brand de bere premium cu distributie nationala de peste 135 ani.
URSUS este pentru gastile alea de prieteni care fug de monotonie, indreptandu-se de fiecare data catre seri pline de distractie si amintiri frumoase.
Premii
Vom premia cu 3000 de Euro cele mai bune 3 idei (Premiul 1 – 1500 euro, Premiul 2 – 1000 euro, Premiul 3 – 500 euro). Iar la vara le vom si implementa.
Cum ar fi sa stii ca, in fiecare weekend, turistii din zeci de mii de masini sunt inspirati de creatia ta in drumul spre distractie?
Work-ul tau va fi luat la puricat atat de publicul larg, pe care il poti invita sa te voteze inca din momentul in care ti-ai luat inima in dinti si ne-ai trimis povestea ta, cat si de un juriu profesionist format, printre altii, din: Mihaela Babeanu si Mihai Barsan (reprezentanti ai URSUS Breweries), Dan Sendroiu si Andrei Nica (reprezentanti ai Graffiti BBDO).
Iar daca esti printre cei 10 finalisti, lucrarea ta va trece prin mainile juriului Premiilor FIBRA, format din cei mai tari creativi din industrie si prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5). Acelasi juriu va nota cele mai creative campanii locale, asa ca esti intr-o companie selecta.
Date de care sa tii cont
Inscrieri: 16 martie - 27 aprilie
Votul publicului: 16 martie – 1 mai
Anuntarea castigatorilor: 6 mai in cadrul Galei Premiilor FIBRA
Ce trebuie sa stii despre Young FIBRA
Young FIBRA este sectiunea dedicata tinerilor sub 30 de ani din cadrul Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate, prin care sustinem tinerele talente ale industriei de comunicare.
Dar de tinut minte ca, in cazul participarii la competitia sustinuta de URSUS, doar cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani se vor putea inscrie.
Stim ca ti-am atins punctul sensibil, iar creativul din tine a inceput sa emita vibratii de creativitate.
Asa ca ce mai stai? Apuca-te de treaba.