Anul acesta, Nokia este brandul cu cel mai mare impact asupra romanilor. Acesta este concluzia celei de-a patra editii a clasamentului TOP Impact Brands 2006, realizate de compania de cercetare Synovate pentru revista de afaceri Biz. Nokia a obtinut performanta de a ajunge pe locul doi si in cadrul topului de notorietate. Rezultatele sondajului au dezvaluit faptul ca Nokia are cel mi mare impact in randul barbatilor si, in premiera pentru un produs de profil tehnologic, este al doilea brand cu cel mai mare impact in randul femeilor.
Topul brandurilor cu cel mai mare impact in Romania a fost realizat combinand gradul de recunoastere spontana si scorul obtinut pe cinci factori cheie: popularitate, incredere, prestigiu, optimism si inovatie. Clasamentul de anul acesta are drept factor de noutate abordarea impactului brandurilor si din perspectiva apartenentei nostre la comunitatea balcanica, precum si faptul ca anul acesta romanii au apreciat mai mult factorul "incredere " decat "popularitate".Marcile de incredere sunt vazute de romani ca fiind acelea care ofera calitate si constanta in timp.