[Identitatea de agentie] Irina Pencea: E ca la oameni. You are what you repeatedly do

[Identitatea de agentie] Irina Pencea: E ca la oameni. You are what you repeatedly do

Dupa mai multe incercari nereusite, Jazz nu are inca un site propriu. Functiile lui sunt indeplinite de pagina de Facebook, spune Irina Pencea (Partener, Jazz), iar resursele de timp si energie sunt folosite pentru proiecte precum campania #salveazaciocarlia sau Tumblr-ul #staiputin, dedicat momentelor din zi surprinse pe video de oamenii de la Jazz.

“Identitatea noastra este suma identitatilor noastre, ale oamenilor care am pornit la drum si ale celor care s-au alaturat pe parcurs. Noua ne place ce facem. Avem pasiuni, de cele mai multe ori, interconectate cu munca noastra. Ne vin ideile, uneori, noaptea si ne scriem mesaje cu ele. [...] Cei care au ramas cu noi impartasesc asta”, spune Irina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related