"Primul strop de grija", program initiat de Milli in luna mai a acestui an pentru sprijinirea micilor producatori de lapte, este sustinut in planul comunicarii directe catre consumator atat printr-un spot TV, cat si pe fiecare nou ambalaj pentru laptele Milli. Scopul campaniei este acela de a informa publicul larg, consumatorii Milli, despre initiativa companiei Friesland, care are impact pozitiv atat asupra vietii taranilor crescatori de animale, cat si asupra calitatii laptelui.
Noul ambalaj contine informatii despre program si beneficiile acestuia pentru consumator: prin intermediul programului, Milli ajuta taranii, micii producatori de lapte, sa achizitioneze aparate de muls, pentru ca laptele Milli sa fie mai curat si mai sanatos, inca de la sursa. Culoarea galbena pe care este scris textul informativ atrage atentia in primul rand prin insasi aparitia sa pe ambalaj (fundalul utilizat pana acum era mult mai neutru, alb-crem), dar si prin mesajul pe care il transmite (galbenul este culoare de avertizare).