SABMiller a lansat noua campanie Peroni Nastro Azzuro la New York

SABMiller plc, unul dintre producatorii de bere cei mai importanti la nivel mondial, anunta lansarea noii campanii globale pentru marca premium Peroni Nastro Azzurro. Pana la finalul anului, SABMiller va continua investitiile in initiative de publicitate si marketing, cu interes major pentru marile retele comerciale new-yorkeze. Campania de promovare a Peroni Nastro Azzurro va rula si in San Francisco si Miami in a doua parte a anului.

In cadrul programului de pozitionare a marcii, Peroni Nastro Azzurro a semnat recent contractul de parteneriat cu IMG Sports & Entertainment pentru a deveni sponsorul exclusiv al evenimentelor Saptamana Modei derulate in New York, Miami si Los Angeles. Saptamana Modei la New York va avea loc in luna septembrie 2006, urmata de evenimente similare in februarie si septembrie 2007. Saptamana Modei la Miami va avea loc in iulie 2006 si iulie 2007, iar evenimentul de la Los Angeles se va derula in octombrie 2006, martie si octombrie 2007.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related