[Identitatea de agentie] Bogdan Nitu: Cred ca implementarea unei identitati incepe cu politica de angajare

[Identitatea de agentie] Bogdan Nitu: Cred ca implementarea unei identitati incepe cu politica de angajare

Identitatea unei agentii nu trebuie sa se bazeze, insa, pe oameni, ca individualitati, ci pe valorile pe care le aduc, explica Bogdan Nitu (CEO, Webstyler). Si adauga: “Din pacate, lipsa acestor valori din multe agentii e una dintre principalele cauze ale acestui ‘du-te, vino!’ prin agentii”.

In ceea ce priveste identitatea agentiilor din Romania, Bogdan spune ca exista trendul de a te promova drept consultant, dar, din pacate, acesta ramane la stadiul de discurs.

 

Niciodata n-am privit comunicarea agentiei sau a vreunui brand pentru care am lucrat strict cantitativ. Cantitatea ar trebui corelata cu pozitionarea agentiei si obiectivele de comunicare. Cat despre mesaj, observ o mai mare orientare a agentiilor spre a se asocia cu ideea de consultant, dar doar la nivel de discurs, nu si in propria ograda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related