[Identitatea de agentie] Andreea Nemens: In industria noastra se spune ca esti la fel de bun ca ultima campanie pe care ai facut-o

[Identitatea de agentie] Andreea Nemens: In industria noastra se spune ca esti la fel de bun ca ultima campanie pe care ai facut-o

Munca trebuie sa vorbeasca despre tine, iar campaniile despre agentiile de publicitate. Aceasta este filosofia in care crede Andreea Nemens (Director executiv, GMP Advertising). Directia pe care merge in acest sens, identitatea GMP este aceasta: Cea mai creativa si puternica agentie indepedenta din Romania.

 

Cea mai buna carte de vizita este credential-ul tau, munca ta, ultima ta campanie. In industria noastra se spune ca esti la fel de bun ca ultima campanie pe care ai facut-o.

Cred ca e din ce in ce mai importanta ultima ta campanie, pentru ca suntem cu totii influentati de context si avem top of mind limitat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related