Thinkdigital si WWF Romania imbina dragostea pentru natura cu dragostea pentru cei dragi

Thinkdigital si WWF Romania imbina dragostea pentru natura cu dragostea pentru cei dragi

ThinkDigital Romania a propus clientului WWF Romania o campanie care combina nevoia oamenilor de a oferi afectiune celor dragi, nevoia de a ajuta si participa activ in campaniile sociale si gestul instinctual de a proteja mediul inconjurator.

Aplicatia inedita prin care ii poti arata persoanei iubite ca iti pasa se numeste "Iubeste". Aceasta a fost creata cu pasiune si este un concept unic ce evidentiaza faptul ca este necesar sa protejam natura si animalele salbatice.

Aplicatia permite utilizatorului sa personalizeze cum isi doreste o felicitare digitala, urmand ca aceasta sa fie afisata live, sub forma unui banner publicitar, la alegere, pe unul dintre site-urile consacrate din Romania, in schimbul unei donatii de 2, 3 sau 5 euro.

Rolul dublu al aplicatiei este de a arata ca ne pasa atat de oamenii dragi din viata noastra, precum si de ocrotirea vietii salbatice si a habitatelor naturale, iar suma stransa va fi folosita pentru a proteja aceste habitate.

 

"De fiecare data, primavara este o perioada plina de optimism si de atitudine pozitiva in societatea noastra. Pentru ca primaverile sa fie in continuare vii si pline de viata in jurul nostru, e bine sa ne gandim nu numai la persoanele dragi, ci la tot ce ne inconjoara. Natura ne ofera un climat optim pentru zambete si optimism in fiecare primavara, iar noi, la randul nostru, putem sa dam inapoi naturii.
Exprimandu-va grija fata de natura si donand la WWF puteti sa va asigurati ca padurile vor fi si mai strict protejate, raurile de munte nu vor fi distruse de microhidrocentrale si ca speciile emblematice, cum sunt ursul, sturionul sau zimbrul, nu vor disparea din natura".
Magor Csibi (director WWF Romania)

 

Aplicatia a fost lansata cu ocazia Zilei indragostitilor, pe 14 februarie, si poate fi accesata pana la finalul lunii martie.

ThinkDigital si WWF Romania nu sunt deloc straine de acest gen de parteneriat, cele doua colaborand cu succes si in 2015 pentru proiectul Earth Hour (Ora Pamantului), evenimentul global nascut din pasiune, la Sydney, inca din anul 2007.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related