“Oaza de sanatate de pe malul Oltului”, adusa in mediul online. The Mansion Advertising lanseaza versiunea online a statiunii balneare Calimanesti-Caciulata

“Oaza de sanatate de pe malul Oltului”, adusa in mediul online. The Mansion Advertising lanseaza versiunea online a statiunii balneare Calimanesti-Caciulata

La sfarsitul anului 2015, echipa The Mansion Advertising lansat website-ul de prezentare a uneia dintre cele mai frumoase si mai mari statiuni balneare din tara: Calimanesti - Caciulata.

 

Situatia

Obiectivul principal a fost realizarea unui website dedicat statiunii balneare Calimanesti-Caciulata in care sa fie prezentate toate informatiile de care orice turist are nevoie ca sa poata alege un loc nou: istorie, evenimente, cazare, agrement, restaurante, meteo, modalitatea de a ajunge in statiune sau obiectivele turistice ale locului. 

 

Motivele

Statiunea Calimanesti-Caciulata nu este un simplu punct turistic sau o zona de recreere pentru persoanele care vor sa iasa din cotidian, ci este o oaza de sanatate, atat pentru trup cat si pentru suflet.

Astfel, pentru a se convinge inainte de a ajunge in statiune si de a vizita locurile incarcate de istorie, turistii pot sa faca un tur virtual si sa afle tot ce trebuie sa stie despre aceasta zona – unde pot manca bine, unde se pot caza, care este cea mai buna perioada de vizitare sau care sunt traseele turistice din zona. 

 

Solutia

“Oaza de sanatate de pe malul Oltului” a fost conceptul de la care s-a plecat pentru a crea website-ul, unul simplu dar modern in acelasi timp, pastrand culorile reprezentative: alb, verde, gri si negru.

The Mansion Advertising a dezvoltat, astfel, pentru Primaria Calimanesti o platforma online prin intermediul careia turistii au acces rapid la o diversitate de informatii legate de stiatiunea balneara Calimanesti - Caciulata.

 

"A fost o provocare pentru noi sa prezinti o statiune turistica cu o istorie aparte intr-un timp in care oamenii prefera tot mai mult locuri din afara Romaniei. Ideea a fost simpla: cand vrei sa vizitezi un loc aparte, primul instinct este sa deschizi un browser si sa cauti informatii despre locul respectiv. Ideal, pentru orice user ar fi sa gaseasca informatii relevante si complete intr-un singur loc. Asta ne--am dorit: sa strangem toate aceste informatii intr-un website si sa optimizam lucrurile printr-un design simplu si usor de parcurs", a spus Mihai Paiu (Managing Partner in The Mansion Advertising). 

 

Rezultate

Platforma online dedicata “oazei de sanatate de pe malul Oltului”, a strans dupa prima luna un numar de aproape 2000 de vizitatori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related