ROM si agentia sa de "traditie" deja cand vine vorba de Dragobete, ACTIV AD Communication, au lansat si anul acesta o campanie provocatoare cu tema "ROM iti da zvac la cuplat".
Compatibilitatea ROM - ACTIV AD s-a aratat in astre inca din 2008 si, desi testata an de an a ramas la fel de vie pana in zilele noastre.
Dar anul acesta, agentiei i-a fost prezis ca de Dragobete, va scrie mult! Nu de alta, dar cand ROM iti da ZVAC la cuplat, in horoscopul iubirii ROManesti nimeni nu scapa de potriveala, fie el singur ca pasarea cerului, fie el deja in cuplu.
Astfel avem 78 compatibilitati ROManesti cu ZVAC: de la metalul norocos heavy metal la sarbatoarea favorita Pastele Cailor, de la Berbecul cu barba la Fecioara hipsterita. Combinatiile si reinterpretarile propuse de ACTIV AD pentru ROM nu le gasiti in pagina trei a ziarelor si nici in emisiunile matinale.
Campania de Dragobete activeaza in-store si in cele mai mari lanturi de retail din tara, castigatorii fiind premiati cu tricouri zodiacale, batoane ROM si premiul cel mare, un studiu gastronomic sub clar de luna.
Campania ROM iti da ZVAC la cuplat este comunicata si in mediul online, printr-o aplicatie dedicata, dezvoltata de MRM Parteneri. Daca vrei sa afli ce ti-au pregatit astrele, poti verifica si tu aici.
Compatibilitatea agentie - client a fost asigurata din partea ACTIV AD de Aurore Iacobescu, Senior Copywriter, Iulia Ivanov-Deocletian, Senior Art Director si Razvan Ionescu, Client Service Manager si din partea KANDIA Dulce de Cristina Hamilton, Group Brand Manager, cea in a carei viziune "ROM este despre romani, Romania si tot ceea ce este autentic romanesc".
Pentru ca Dragobete este "Dragostea la ROMani", ROM iti da ZVAC la cuplat in stilul ROManesc: "Consulta intai horoscopul ROManesc si apoi cauta-ti partenera/partenerul! S-ar putea sa te surprinda rezultatul!"
ACTIV AD este o agentie independenta de publicitate specializata in activari de brand si idei provocatoare adaptabile oricarui canal de comunicare, cu 15 ani de experienta in dezvoltare de concepte si elemente de comunicare pentru campanii in-store cat si adaptare creativa a campaniilor ATL pentru retail.