Geometry Global are un nou Client Service Director

Geometry Global are un nou Client Service Director
Simona Costea

Simona Costea: 8 premii de eficienta si 4 ani de experienta in digital

Geometry Global Bucharest, cea mai mare agentie de activare de brand, are un nou Client Service Director incepand cu luna februarie a acestui an: Simona Costea. Simona are o experienta de cinsprezece ani in advertising si marketing, din 2008 preluand functia de Client Service Director al Graffiti BBDO. Incepand cu 2012, a adaugat in portofoliu expertiza de digital (cu un background extins pe zona e-commerce si expunere la o gama larga de canale digitale), strategie, management de campanie, advertising online, analiza si masurarea datelor. De-a lungul carierei sale, Simona Costea a adaugat portofoliului profesional  opt premii de eficienta.

Mircea Pascu, Managing Director, despre schimbarea in board-ul Geometry:

”Agentia este intr-o continua transformare. Nu numai ca facem din ce in ce mai mult digital, insa capacitatea de adaptare la tendintele actuale este un factor extrem de important.  De aici nevoia de a avea un Client Service Director care intelege si gestioneaza ceea ce inseamna o echipa si un business conectate la tot ce e nou. In Simona am toata increderea ca va avea o contributie notabila si ca va intari o echipa care deja a cunoscut un succes impresionant in cursul anului trecut.”

 

Curioasa si pasionata de orice e tech-related, Simona descrie venirea in agentie astfel:

”Vin dupa 4 ani de antreprenoriat in e-commerce si management al unei agentii de digital marketing, mintea mea e ”turata„ la maxim. In perioada de acomodare in agentie si de reactivare a networking-ului format in anii de advertising, constat o disproportie mare intre dimensiunea bugetelor care se duc in online si cat interes manifesta agentiile traditionale in a atrage si retine talente de digital. Pentru inceput, planul meu este sa setez un standard de cunostinte pentru toata lumea din Client Service si sa cresc expertiza pornind de la specialistii de digital din agentie, a caror pasiune o impartasesc.”

Inainte de anteprenoriat, Simona Costea a condus Departamentul de Client Service al companiei Graffiti BBDO, unde a gestionat portofoliile a 19 clienti cu peste 50 de branduri active in categorii precum auto, asigurari, retail. Din 2012, Simona s-a dedicat mediului online si propriului business. Este licentiata in filosofie la Universitatea Bucuresti, din 2000. Inainte de contactul cu zona advertising-ului, a lucrat in jurnalism, fiind redactor de stiri pentru presa scrisa. 

Simona sustine ca

”Succesul in business (particular in advertising) se bazeaza pe ideile, imaginatia, pasiunea intregii echipe. Creativitatea, inovatia nu sunt apanajul si nu pot ramane pe umerii unui singur grup, cel cu titulatura de “creativ” pe cartea de vizita. Oricine poate avea o idee buna in publicitate. Fara primadone, fara ego-uri inutile, doar un proces in care investeste toata lumea, inclusiv oamenii de Client Service si, da, inclusiv clientul.”

De asemenea, adauga faptul ca fiecare om din departament trebuie sa-si insuseasca rolul de business partner si ca aceasta abordare va debuta prin puterea exemplului personal.

Incepand cu luna februarie a acestui an, Simona Costea coordoneaza departamentul de Client Service (exceptie facand divizia British American Tobacco) -  ariile de ATL, Digital, Shopper Marketing si PR. Conturile active ale departamentului includ clienti precum: Heineken (Golden Brau), Opel, VISA, GlaxoSmithKline, Federatia Romana de Fotbal, Procter & Gamble, OMRON, Coca Cola, GoodMills, Tchibo Brands, Ponderas Hospital, Topanel, Kober, eMag.

In acest moment, Geometry Global Bucharest numara 120 de angajati si 7 departamente, cele mai recent infiintate fiind cele de CRM si PR. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related