[Recrutarea in publicitate] Adrian Apostol: In ultimii 5 ani nu au mai existat intrebari de genul “E posibil sa imi platiti vacantele?”

[Recrutarea in publicitate] Adrian Apostol: In ultimii 5 ani nu au mai existat intrebari de genul “E posibil sa imi platiti vacantele?”

Pentru Adrian Apostol, Managing Partner Advanced Ideas, conteaza foarte mult CV-ul, in citirea oamenilor la interviul de job, experientele anterioare, dar nu neglizeaza nici partea pasiunilor si a hobby-urilor din afara lumii profesionale.

 

Starea de recrutare

In general, in momentul in care recrutam oameni noi inseamna ca avem noi provocari in cadrul agentiei, noi clienti, noi proiecte. Cand se intampla toate aceste lucruri nu avem cum sa fim decat optimisti :)

 

Cum se citesc oamenii la prima intalnire

Din 2007, de cand am luat drumul antreprenoriatului, am avut interviuri cu foarte multe persoane, fiecare cu tipologia lui.

Conteaza intr-adevar experienta avuta la locurile anterioare de munca, dar nu neglijez partea de pasiuni / hobby-uri, de ce isi doreste sa intre in echipa Advanced Ideas, ce conteaza pentru persoana respectiva astfel incat sa vina cu placere la locul de munca.

In general, am facut alegeri bune, dar au fost si cazuri (izolate) in care dupa 2-3 luni, impreuna cu omul respectiv am decis ca e mai bine sa punem punct colaborarii.

 

NU-uri

Incercam sa triem cat mai bine oamenii in functie de CV-urile trimise, astfel incat la interviu sa ajunga oamenii care se apropie mult de ce ne dorim. In ultimii 5 ani nu au mai existat intrebari de genul “E posibil sa imi platiti vacantele?”.

 

Candidati care te-au impresionat

Da, au existat. Prin modestie si prin naturaletea in comunicare, lucruri din pacate din ce in ce mai rar prezente la ce vine din urma.

 

5 intrebari

1. Ce iti doresti de la viata?
2. De ce iti doresti sa intri in echipa Advanced Ideas?
3. Cum ai ajuns sa lucrezi / sa iti doresti sa lucrezi in domeniul digital?
4. Care sunt hobby-urile tale?
5. Te consideri o persoana responsabila?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related