Cea mai noua forma de protest mut: unlike-ul

Cea mai noua forma de protest mut: unlike-ul

Dupa ce Liviu Dragnea a primit botezul internetului, a venit randul presedintelui Klaus Iohannis sa se intalneasca mai bine cu binecuvantarea Facebook-ului, in urma declaratiilor sale privind Antena 3 si “banalele motive administrative”.

Si pentru ca discutia s-a purtat la un alt nivel, injuraturile au fost epuizate cu ocazia precedenta, iar criticile se sterg usor pe paginile politicienilor, oamenii au ales o cale eleganta de a-i arata presedintelui ce cred despre el: si-au retras colectiv like-urile.

Un unlike simbolic, care functioneaza pe 2 paliere: 1. Pentru ca Presedintele oricum nu prea vorbeste si 2. Pentru ca a fost incoronat, de alegeri, drept presedintele Facebook, fiind unul cu cele mai multe like-uri din Europa.

Evolutia like-urilor lui Iohannis, aici. Ieri, peste 26.000 de oameni au dat unlike presedintelui. Azi, ritmul de ne-simpatie a incetinit, dar scade in continuare aproape cu fiecare refresh. Pentru statistici live, puteti intra aici. [UPDATE] Si, intre timp, a aparut si o pagina de Facebook dedicata misterioaselor rute ale like-urilor lui Klaus.

  

Lucian Mindruta comenteaza astfel datele:

 

Sebastian Lazaroiu citeaza din Mihai Gadea si simte nevoia sa precizeze ca nu e o gluma TNR: ”.

 

Mircea Badea ii promite presedintelui ca ii da el like-urile inapoi:

Ceea ce pare o mutare echitabila: Iohannis si-a pierdut sustinatorii care l-au votat si ii castiga pe ai lui Mircea Badea.

 

Bineinteles, Tudor Chirila a scris si el ceva si a fost citat, apoi, de intreaga presa: ”Presedintele Romaniei are obligatia de a nu fi nici papusa, nici Papusar. Oricat de bombastic ar suna, el are obligatia de a fi om. Ca sa-i poata apara pe oameni”.

 

Apoi, situatia a escaladat si s-a ajuns la asta: Like Godina. Unlike Iohannis.

Si apoi aici:

Problem solved, moving on#unlikeiohannis 

 

George Bonea (comediant) ne aduce aminte de strabunii nostri mai destepti, care ne-au lasat mostenire vorbe ca acestea:

 

Ionut Dumitrescu are o metoda mult mai buna, pe principiul picaturii chinezesti: 

 

Vlad Barza mizeaza pe un nou buton: 

 

Generatia Facebook & Diaspora Romaneasca graieste si ea:

 

Iar Iepurele Mizantrop ne aduce aminte pe cine am votat, de fapt, si cum unlike-urile sunt inutile: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related