Jorg Riommi despre NU-urile la angajare: Sa fie cu nasul pe sus, „too cool for school”. Urasc asta

Jorg Riommi despre NU-urile la angajare: Sa fie cu nasul pe sus, „too cool for school”. Urasc asta

Dupa 8 ani de condus interviuri de angajare in publicitate, Jorg Riommi, director de creatie Publicis Romania, spune ca a ajuns sa isi dea seama imediat pe cine are in fata: „Farsorii” au picioare scurte. Nu asculta de zvonuri sau parerile altora, prefera sa citeasca direct candidatii.

 

Starea de recrutare

Salut. Sunt intotdeauna optimist! Mereu e bine sa intalnesti oameni noi si sa vezi lucruri noi, iar de cele mai multe ori ajungi sa fii surprins in mod pozitiv de ceea ce descoperi.

 

Cum se citesc oamenii din prima intalnire

Datorita postului meu, conduc interviuri de angajare in creatie de vreo 8 ani deja, asa ca am avut ocazia sa vad un spectru larg de oameni.  In general, imi dau imediat seama pe cine am in fata.

Prima data ma intereseaza portofoliul candidatului si ma uit la munca lui/ei ca sa vad ce a facut si cum. Si mai ales, daca se potriveste cu ceea ce caut in acel moment. Nu prea ascult zvonurile, barfele sau parerile altora, pentru ca prefer sa vad eu primul ce am in fata.

De obicei, calitatea si nivelul muncii se dovedesc a fi ceea ce caut in momentul in care persoana respectiva e angajata. „Farsorii” au picioare scurte.

Ceea ce e mai dificil de ghicit e personalitatea omului, dar si alte cateva calitati importante, cum ar fi seriozitatea, pasiunea, ambitia, rezistenta si, mai ales, consecventa in timp.

De multe ori, e usor sa ajungi in varf sau sa faci ceva extraordinar, dar adevarata provocare este sa incerci intotdeauna sa te autodepasesti, sa devii mai bun, sa vrei mai mult. E valabil pentru orice job si orice functie, asta daca vrei sa fii bun la ceea ce faci.

 

NU-uri

Sa fie cu nasul pe sus, „too cool for school”. Urasc asta. Stay humble, stay thirsty my friend.

 

Cine te-a impresionat

Nu de mult am angajat un junior copy pentru ca am simtit ca era pasionata si chiar ISI DOREA sa vina la noi, puteai sa-ti dai seama doar uitandu-te la ea in timpul interviului. Nu avea un portofoliu considerabil, asa ca m-am bazat pe instinct. Dar stiti ce? Nu conteaza cat de bun esti, ci cat de bun vrei sa fii. Pasiunea ei m-a convins. Acum e un om de baza aici.

 

5 intrebari

Nici nu cred ca pun 5 intrebari in total! Dar mereu sunt astea doua: „De ce vrei sa lucrezi aici?” si „Unde te vezi in doi ani?”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related