Agentia Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata produselor pentru finisaje in constructii. Campania demareaza in forta o data cu inceputul Campionatului Mondial de Fotbal si cuprinde atat un spot TV difuzat in timpul meciurilor din campionat si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil.
Initiativa agentiei de a concepe un program special gandit pe gustul telespectatorilor microbisti a aparut ca urmare a afinitatii targetului Baumix cu evenimentele sportive de acest gen. "Am conceput aceasta abordare strategica tinand cont de etapa de dezvoltare in care se afla brandul Baumix, singurul din categoria sa care a cunoscut anul trecut o crestere accentuata. Obiectivul agreat impreuna cu clientul a fost acela ca Baumix sa devina un brand familiar pentru meserias, factorul cheie de decizie in procesul de achizitie. Astfel, ideea unei campanii special gandite pe gustul telespectatorilor microbisti, si implicit a unui target preponderent masculin, a venit ca o solutie optima si a fost implementata cu succes" a declarat Roxana Popescu Memetea, General Manager Brandstalk Advertising.