[Recrutarea in publicitate] Alexandru Pomana: Daca nu ai facut macar un proiect de care sa fii mandru, nu e vina mea. Nici a colegilor. Sau a fetei de la contabilitate. E a ta

[Recrutarea in publicitate] Alexandru Pomana: Daca nu ai facut macar un proiect de care sa fii mandru, nu e vina mea. Nici a colegilor. Sau a fetei de la contabilitate. E a ta

Cum citesti oamenii la un interviu de job? Ce intrebari le pui ca sa ii scoti din carapace si ce vrei sa obtii prin ele? Ce nu trebuie sa faca niciodata candidatii?

Alexandru Pomana, Strategic and Creative Planner la Friends\TBWA, face un exercitiu de imaginatie si ne spune cum ar face lucrurile la Pomana & Asociatii, “o firma fictiva din viitor, cu cei mai buni oameni din piata  in ea. Si cu un birou cu ferestrele cu vedere la mare”.

 

Depinde. Ma poate gasi optimist, daca am castigat un client nou si trebuie sa gasesc un om bun ca sa facem treaba. Daca mi-a plecat un coleg drag si valoros si eu trebuie sa umplu o gaura si nu am optiuni grozave, atunci sunt mai pe pesimism. Dar o rezolvam noi cumva.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related