Agentia Conversion semneaza conceptul si strategia de lansare a emisiunii Cartea de la ora 5

Agentia Conversion semneaza conceptul si strategia de lansare a emisiunii Cartea de la ora 5

Agentia de marketing Conversion comunica pentru eMAG proiectul Cartea de la ora 5, emisiune prezentata de scriitorul si criticul literar Dan C. Mihailescu. 

eMAG a identificat la finalul anului trecut oportunitatea dezvoltarii proiectului cultural inceput acum 15 ani de criticul literar Dan C. Mihailescu, iar Conversion a raspuns acestei provocari prin realizarea unui nou concept de emisiune difuzata online.

Am urmarit dezvoltarea unui club de carte care sa adapteze vechiul format tv la un format nou, actual, accesibil publicului activ din mediul online.

 

Cel mai bun moment al zilei

Ne-am propus ca, prin aceasta emisiune, sa scoatem la lumina cele mai valoroase carti din oferta vasta de volume care exista si totodata sa ii oferim publicului cateva minute de cultura in fiecare zi.

Ora 5 PM este momentul in care oamenii sunt dispusi sa primeasca informatie de calitate, care sa le rafineze dupa-amiaza. Vrem ca pauza de la ora 5 PM sa devina un obicei zilnic asociat cu relaxarea, asa cum este inca ceaiul de la ora 5 in familiile englezesti.

In acest fel, de luni pana vineri, iubitorii de lectura isi pot imagina ca discuta cu Dan C. Mihailescu despre pasiunile, hobby-urile lor: carti, scriitori, edituri, chiar muzica sau film.

 

Identitate vizuala

Un element important al proiectului a fost definirea identitatii vizuale. Logo-ul pe care l-am realizat amplifica ideea proiectului fara sa o explice, oferind libertate de interpretare.

Acesta cuprinde elemente care te duc cu gandul la bune maniere si noblete: joben, ceas la buzunar, papion. Nu in ultimul rand, ne-am dorit ca site-ul sa fie atractiv.

Pe langa emisiunile intregistrate, vizitatorii vor gasi aici un calendar al cartilor prezentare, detalii despre intalnirile periodice pe care Dan C. Mihailescu le va avea cu cititorii, un chestionar cu propuneri de titluri despre care Dan C. Mihailescu va vorbi.

Totul se va desfasura asemenea unui club de lectura online unde fiecare isi poate spune parerea despre tema aleasa prin comentarii sau recenzii.

 

Un nou concept

Cea mai mare provocare a fost realizarea unui club de carte online la care cititorii pot participa oricand au timp. Aici ei vor gasi informatii de calitate, mereu actuale. Platforma online, pagina de facebook si canalul de Youtube dedicate raspund acestor asteptari, incurajand interactiunea.

Noul concept a urmarit, in acelasi timp, si pozitionarea emisiunii la capatul opus fata de ceea ce constiinta comuna asociaza acum cu ora 5: stiri despre intamplari nefericite la tv, poze cu „Fata de la pagina 5” in ziar. De acum, Cartea de la ora 5 va aduce plus valoare fiecarei zile.

 

Provocarea online

Noul concept il aduce pe Dan C. Mihailescu mai aprope de cititori, inaintea unui public dornic sa se implice in discutii, nu doar sa priveasca detasat de pe canapea.

Platforma online va fi punctul de intalnire intre oameni din toata tara care pot scrie recenzii, pot vota cartile preferate, pot face recomandari de lectura.

Pe langa prezentarile obisnuite de carte, Dan C. Mihailescu va dialoga periodic si cu invitati din lumea literara, cititori implicati in discutiile online si chiar va putea impartasi experiente din viata de zi cu zi. Fiecare emisiune va fi unica in acest fel, pastrand farmecul povestilor cu care Dan C. Mihailescu si-a obisnuit audienta.

 

Lansare

Difuzarea emisiunilor a inceput luni, 1 februarie, ora 5 PM, iar invitatul special al primei editii a fost Mircea Cartarescu. Mai departe, totul tine de public sau, cum ar spune Dan C. Mihailescu, totul se va desfasura sub semnul zicalei „vazand, citind si facand”.

 

Echipele care au lucrat la proiect:

Din partea eMAG: Daniela Petrescu - Content Manager, Bogdan Pavaloi – Marketing Content Editor.

Din partea Conversion: Mihai Caluseriu – Creative Director, Andra Lupaescu – Copywriter, Alin Banu – Designer, Alexandra Enea – Digital Service Manager, Bianca Leafu – Digital Mediaplanner, Cristian Iosub – Project Manager, Marian Mirzacu – Web Developer.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related