Cu ochii pe bloggeri

Iata ca cineva (din Anglia) a inteles ca, in foarte scurt timp, agentiile de presa, ziarele si televiziunile, bancile de imagini si jurnalistii de investigatie vor ajunge sa aiba nevoie si sa vrea sa plateasca pentru a beneficia de o resursa naturala inca neexploatata la adevarata sa valoare: bloggerul. Scoopt, prima agentie de fotografie jurnalistica din lume care comercializeaza fotografiile facute de oameni obisnuiti, a lansat de curand ScooptWords, un serviciu care face legatura intre bloggeri si media publishing, ajutandu-i pe bloggeri sa-si comercializeze articolele.

Agentia este convinsa ca multi bloggeri scriu materiale la fel de bune sau chiar mai bune decat decat cele care apar in ziare si reviste si isi propune sa-i ajute sa aiba acces la un public mai larg si, fireste, sa fie platiti pentru munca lor - pe principiul "if it's good enough to print, it's good enough to pay for".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related