Incepand cu luna ianuarie 2016 restaurantele Trattoria Buongiorno lanseaza pizza Bufalina, pizza cu mozzarella de bivolita, rosii cherry si busuioc proaspat.
Mozzarella di Bufala Campana, branza traditionala italiana facuta din lapte dens si sanatos de bivolita de apa, reprezinta ingredientul secret al noului deliciu italian si sursa de inspiratie pentru naming-ul si strategia de promovare a produsului.
Agentia Smite a pregatit pentru lansarea acestui produs o campanie de promovare integrata, cu actiuni interactive, atat in offline cat si in online.
Personajele principale ale acestei campanii sunt Bufalina si Antonio Passarelli, chef-ul de la Trattoria Buongiorno. Bufalina este mai mult decat o mascota colorata si delicioasa, este personajul efervescent si haios care polarizeaza in jurul sau demersurile de comunicare, actiunile din restaurant, postarile si concursurile de pe facebook si toate celelalte actiuni de promovare.
Personajul Bufalina a fost gandit de catre echipa Smite ca un partener jovial al lui Chef Antonio Passarelli, care intra in bucatarie alaturi de el nu ca sa gateasca ci ca sa glumeasca, nu ca sa puna sare si piper preparatelor italiene, ci situatiilor.
Din ianuarie pana in aprilie, familiile bucurestene o vor putea descoperi pe haioasa si ghidusa Bufalina in online, acolo unde le va provoca la distractie, jocuri si concursuri si la Trattoria Buongiorno Victoriei, Primaverii, Baneasa si Lido, unde ii va astepta cu oferte speciale, buna dispozitie, sfaturi pretioase si mese delicioase.
Intre clientii HoReCa din portofoliul Smite se numara City Grill, City Cafe, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu bere, Restaurant Pescarus, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Bordello, Mulanruj, Phill, Beraria H, Mojo, True, Tunes, Divan, Les Bourgeois, Brioche Doree, Espressamente Illy, La Sarmale, Espression Lavazza, Momenti Peroni, Refuel, Route 96, Segafredo Zanetti Espresso, take of, Falafel, Burger King, Aubergine, Trends HRB.
Smite este o agentie 100% romaneasca care ofera solutii functionale de branding si comunicare.