Sfarsitul lui 2015 a surprins si finalul „Sustine igiena de 10”, o campanie Domestos, in cadrul careia agentia de publicitate the Syndicate s-a ocupat de o parte dintre executiile ATL, dar si BTL.
Campania a avut rolul de a atrage atentia asupra importantei igienei si a dezvoltarii armonioase a copiilor intr-un mediu curat.
Una dintre tacticile gandite si dezvoltate de agentia the Syndicate a constat in amplasarea unui „crime scene” al microbilor rapusi de Domestos in AFI Palace Cotroceni si in sediul Unilever, o butaforie curajoasa si inedita care a reusit sa atraga atentia asupra campaniei.
"Dintotdeauna, misiunea Domestos a fost aceea de a distruge microbii de pretutindeni, lasand in urma un mediu curat, perfect igienizat.
Avand in minte acest lucru, am considerat ca este momentul oportun pentru a duce mai departe atat rezultatul, cat si ideea de rapunere a microbilor. Astfel, am transformat AFI Palace Cotroceni intr-o scena a crimei, unde au putut fi vazute urme ale microbilor trasate de criminalisti, pe podea, alaturi de indemnul "Treceti! Zona igienizata.", Ovidiu Anghel (Copywriter, the Syndicate).
Campania s-a bucurat de notorietate, fiind comunicata in diverse medii, precum TV, in-store si online.
Echipele participante
Echipa the Syndicate: Florin Olingheru – Creative Director, Razvan Vasiloiu – Head of Strategy, Valentin Vernea – Client Service Director, Lucia Bobi – Account Executive, Ovidiu Anghel – Copywriter, Diana Dima – Art Director, Adrian Savescu – DTP
Echipa Domestos: Monica Tamas - Senior Brand Building Manager HHC South Central Europe, Cristina Brindusoiu - Brand Building Executive Domestos South Central Europe, Maria Dumitrescu - Brand Building Assistant HHC South Central Europe