Grolsch se afla de ani buni in avangarda comunicarii pentru experimentalistii romani, publicand campanii inovative online si offline, producand content video pentru web si organizand evenimente neconventionale in spatii creative din toata tara. De aceea, brandul continua sa-si impresioneze consumatorii lansand in premiera un video 360 spectaculos.
Filmul este un clip produs de Kubis Interactive pentru proiectul Otherside, melodia “Falling down”, sub egida Grolsch si Experimentalist.ro, si permite celor care-l privesc sa se bucure de o experienta mai rar intalnita: sa fii chiar in mijlocul band-ului in timpul repetitiilor din studio.
"Ma bucur tare mult ca, impreuna cu un client foarte curajos, putem produce si in Romania content video gandit pentru web care sa aiba succes la publicul larg si, in acelasi timp, sa fie extrem de relevant pentru fanii impatimiti ai brandului. Noi incercam mereu sa oferim experiente interactive extrem de interesante pentru abonatii canalului de youtube al Grolsch, motiv pentru care va invit sa va abonati si sa stati cu ochii pe noi – urmeaza si alte surprize." a declarat Eugen Suman, director de creatie Kubis Interactive.
“Ne dorim cu fiecare proiect sa venim cu inovatii pentru consumatorii nostri, sa ne autodepasim si sa oferim mereu experiente inedite. Digitalul ne ofera in momentul de fata posibilitati nelimitate de creativitate si suntem fericiti sa le exploram in proiecte precum experientele 360.” a completat Ingrid Viulet, brand manager Grolsch.
Initiativa nu va fi una singulara, Grolsch pregatind pe viitor mult mai multe experiente video neconventionale.
Echipa Kubis care a lucrat la proiect este formata din Eugen Suman (Creative Director), Laura Ionescu (Senior Copywriter), Ioana Enache (Senior Copywriter), Silviu Antohe (Art Director), Florin Ivan (producator), Marian Ciungu (DOP), Ionut Avadanei (DOP), Bogdan Trestianu (editor), Cristina Schitco (Account Director) si Stefania Bercu (Account Manager).
Din echipa Grolsch, care crede in continuare in idei inovatoare, fac parte Ingrid Viulet (Brand Manager Grolsch) si Sorin Tudor (Global Brands and Innovation intern).