Tricouri cu IMPACT social, create de artisti romani

Tricouri cu IMPACT social, create de artisti romani

5 artisti vizuali romani sustin programul de voluntariat IMPACT, printr-o serie speciala de tricouri ce le poarta semnatura. Mai concret, artistii sustin un program prin care elevi si profesori rezolva intr-un mod creativ problemele de care se lovesc in comunitatile lor. 

Profitul realizat in urma vanzarii tricourilor este donat in totalitate programului IMPACT, creat de Fundatia Noi Orizonturi.

Tricourile au fost create cu sprijinul Printoteca si pot fi comandate de pe site.

 

"Sa ajuti un prieten e o onoare, sa lucrezi cu pieteni e o placere, iar impreuna sa ajutati pe altcineva nu poate fi decat un lucru fain. Cam despre asta e vorba in proiectele voluntarilor IMPACT si ma bucur ca am putut sa ma implic in sustinerea lor!", spune Andrei Ograda – unul dintre artistii implicati in proiect.

 

In Romania, aproape 3000 de tineri invata experimentand in cadrul IMPACT al Fundatiei Noi Orizonturi.

Alaturi de cei peste 300 de profesori voluntari implicati in program, elevii formeaza, in scolile sau liceele lor, Cluburi de initiativa comunitara IMPACT.

Aici invata cum sa rezolve probleme pe care le vad in jurul lor: experimenteaza civismul si gandirea antreprenoriala, si creeaza proiecte prin care ajuta copii si batrani bolnavi sau renoveaza sali de spitale. Nu putine au fost proiectele prin care copiii au reusit sa influenteze deciziile autoritatilor locale. O parte dintre proiectele lor cu IMPACT sunt prezentate aici.

Pentru a crea cele 5 tricouri cu IMPACT, artistii s-au inspirat din proiectele voluntarilor, dar au primit si o provocare: sa creeze pornind de la cuvintele „Fac Bine!”, „implicare”, „IMPACT”, „ajut”, „tanar”.

 

Rezultatul:

Ioana Sopov – 27 de ani, ilustrator care expune inca din perioada liceului, cunoscuta mai ales pentru designul de personaje.

 

Andrei Ograda – art director si designer grafic, co-fondatorul „The Type Collective”, primul grup de artisti romani dedicati desenului de litera. 

 

KITRA (Nicu Duta) – a absolvit masterul de Arte Vizuale al Universitatii Nationale de Arte din Bucuresti, iar creatiile lui merg de la ilustratie si design de jucarii urbane, pana la design grafic si street art. 

 

Radu Popescu (Pose) – art director si designer grafic care foloseste cu iscusime ilustratia, fotografia si creatia 3D. 

 

Tea Tomescu – designer grafic pasionat de tot ce inseamna arte vizuale, cunoscuta mai ales pentru logourile create de ea pentru cartierele din Bucuresti. 

 

Pretul unui tricou ce poate fi comandat de aici este de 70,00 Lei. Jumatate din suma va merge catre Cluburile de voluntariat IMPACT, cealalta jumatate reprezentand costul de productie.

Anual au loc peste 200 de proiecte prin care tinerii IMPACT isi ajuta comunitatea. Iar datorita rezultatelor sale, programul IMPACT, dezvoltat in Romania, a fost preluat la nivel international in peste alte 10 tari, printre care SUA, Republica Dominicana, Armenia.

 

"IMPACTUL inseamna pentru mine oportunitatea de a cunoaste oameni diversi, de a-mi exprima liber opinia si de a fi ascultata. Imi ofera sansa sa schimb in bine comunitatea, ma ajuta sa ma dezvolt."
Bianca, 15 ani, membra a unui Club de voluntariat IMPACT

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related