Agentia de comunicare integrata Pastel construieste al zecelea an de activitate cu o echipa puternica, sub viziunea si managementul Danei Nae Popa, confirmata de cei peste 20 de publicitari seniori, ce consolideaza directia agentiei prin experienta profesionala.
Viziunea si strategia Pastel sunt definite de fiecare membru al echipei, 2016 venind cu o directie clara catre creativitate si solutii integrate.
Pentru a sustine aceasta directie, departamentele din structura agentiei sunt coordonate de specialisti al caror scop este sa se asigure ca toate propunerile oferite clientilor au o abordare integrata si fiecare componenta vine si cu o doza de creativitate: Ramon Gorjanu-Radu si Irina Gingu – Creative Directors, Mihaela Stoica – Client Service Director, Cristina Oncescu – Senior Strategic Planner, Simona Mincu- Head of PR si Oana Cristea – Internal Communication & Public Affairs Manager.
"Comunicarea integrata reprezinta o prioritate strategica pentru Pastel ce vine in intampinarea partenerilor nostri, fiecare brief fiind tratat nu doar punctual, limitandu-ne la anumite componente, ci dezvoltand si oferind solutii integrate care sa aduca plus valoare proiectului. Viziunea Pastel este definita de creativitate 360°, adusa de fiecare specialist din echipa alaturi de oamenii din punctele cheie ale agentiei.
Ma bucur ca am inceput acest al zecelea an cu o echipa atat de inchegata si ca in aceasta viziune a agentiei s-au regasit si 8 fosti colegi. Acestia au revenit cu drag si au acceptat invitatia Pastel de a se alatura din nou echipei, consolidand-o alaturi de colegi noi cu experienta in aria lor, dar si alaturi de oamenii deja existenti in companie.", a declarat Dana Nae Popa (Managing Director Pastel).
Dana Nae Popa (Managing Director Pastel)
Cu o medie de varsta a echipei de 31 de ani si cu o experienta medie in domeniu de peste 8 ani, prin expertiza specialistilor, agentia poate oferi servicii complete de comunicare. Astfel, Dana Nae Popa va continua planurile de dezvoltare ale agentiei in linie cu viziunea echipei, urmarind ca fiecare client sa gaseasca in Pastel un partener de incredere pentru business-ul sau.
"Anul 2016 a inceput cu noi provocari, atat din partea clientilor agentiei, cat si din partea unor noi parteneri de business. Primele pitch-uri castigate de la inceputul acestui an vin ca o confirmare a faptului ca directia in care ne indreptam este una buna si ca ceea ce livram raspunde asteptarilor clientilor. Pentru noi nu exista brief-uri mici sau mari, complexe sau simple, ci exista doar provocari si proiecte pe care clientii au increderea sa le lase in mana noastra. Ne bucuram ca tot mai multi clienti sunt constienti ca imaginea si reputatia lor pot creste doar printr-o comunicare integrata si sunt deschisi creativitatii, intelegandu-i valoarea", a declarat Mihaela Stoica (Client Service Director Pastel).
Mihaela Stoica (Client Service Director Pastel)
De-a lungul timpului, Pastel si-a diversificat portofoliul cu clienti din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrial. Astfel, oferind servicii de comunicare integrata, agentia lucreaza in prezent pentru Beiersdorf, Bergenbier, Bonduelle, Colgate-Palmolive Romania & Polonia, Dacia & Renault, Jacobs Douwe Egberts, JTI, Kika, Mega Image, Mondelez, Omega Pharma, Podravka, Reckitt Benkiser (Durex & Scholl), Royal Canin Romania & Bulgaria, Sandoz, Sensiblu, TCC, TenarisSilcotub.