Mircea Pascu (Managing Director, Geometry Global) a trecut de la client in agentie si de la Business Director la CSD cu destinatie finala management-ul. Inainte de orice, VEZI AICI cum arata in 2013 proaspatul conducator al fostului G2 si noului Geometry Global. Povestea atunci despre un mod de lucru cross-functional, despre Precision Activation, despre cum este incantat sa coordoneze "complexitatea unui mix divers de business-uri si in acelasi timp increzator intr-o echipa talentata". La fel de incantat si acum, Mircea ne vorbeste despre evolutia agentiei in acesti trei ani, cand nu doar ca au inspirat oameni sa cumpere bine (filosofia Geometry Global: We inspire people to buy well), ci si agentii sa festivaleasca mai cu spor.
Mircea Pascu (Geometry Global): 2016 ne va aduce mai multe proiecte globale si regionale. Acesta a fost unul dintre principalele mele obiective atunci cand am preluat conducerea agentiei
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: