Digital Candy  poate livra aplicatii mobile, web, Facebook si Kinect ieftin, repede si bine

Digital Candy  poate livra aplicatii mobile, web, Facebook si Kinect ieftin, repede si bine

Cu 10 ani de publicitate “clasica” plus experienta intr-una din cele mai mari firme de software din Romania, unde se lucreaza pentru piata din US, echipa Digital Candy  intelege felul in care se lucreaza cu un client din publicitate si sunt pregatiti sa livreze la foc continuu cu o echipa de programatori seniori.

"In general suplierii se feresc de cuvantul ieftin. Insa, dupa ce am auzit de o aplicatie mai complicata pentru care o agentie a platit 10000 de euro si noi o faceam cu maxim 4000, am prins curajul de aborda problema frontal. Suntem la inceput apropo de piata de advertising din .ro, dar vreau sa producem un disruption: vom face programarea mai accesibila agentiilor.

Vreau sa incurajam agentiile sa faca mai mult digital. Pentru asta o sa facem ca Altex sau Careffour. Daca o agentie primeste o oferta mai buna, de la un suplier serios si verificabil, noi vom face price match si le vom da si un discount la urmatorul proiect. Suntem dead serious legat de chestia asta. Daca vrem sa lucreze cu noi, trebuie sa fie profitabil si pentru ei.

Cred ca cel mai intelept lucru ar fi sa lucram impreuna cu agentia/clientul in faza de propunere. Daca bugetul e limitat, trebuie sa gandim o solutie tehnica “rapida” sau mai realista. Exemple pot fi multe: O facem pe Android in loc de iOS, device-urile comunica prin bluetooth si se nu se leaga neaparat la un server etc. N-am lasat pe nimeni cu proiectul nerezolvat si n-o sa incepem acum.", a declarat Petru Teodorescu (Business Development, Digital Candy).

 

Obiectivul companiei Digital Candy este sa ajunga pe lista de suplieri pentru orice department ATL, BTL si PR din piata de publicitate din Romania. Ei declara ca au resurse sa faca orice fel de aplicatie pentru tablete, telefoane mobile sau televizoare smart.  In plus pot face aplicatii de tip IoT (internet of things) si orice integrare cu Facebook, Instagram sau Twitter.

 

"Cred ca vom face multe aplicatii de BTL (genul pe care il au hostessele pe tableta) si ceva Kinect-uri. In plus, aplicatii mobile, mini jocuri si site-uri.

Cu un buget semnificativ, putem face chiar si chestii complicate: cum a fost cafetiera conectata la aplicatia gen alarma a celor de la McCann si Beko sau cum a fost Angry Birds facut afara de Telekom (pentru asta ar trebui fabricat un “tun” pneumatic, insa partea de aplicatii + controller tun ar dura cateva luni).
Din nou, astea sunt solutii ultra-ultra custom, cu munca multa si cu buget mare.
Singura chestie la care trebuie sa fie atenta o agentie este ca, atunci cand vrem lucruri complicate, se lucreaza mai mult timp.
Noi ne facem estimarile la numar de ore lucrate, deci costurile vor fi proportionale. E un cost sa faci un joc kinect cu modelare 3D a unei locatii, altceva sa simulezi 20 de trasee in 3D.

Anul asta cred ca vor fi la moda trasul la poarta de fotbal simulat pe un kinect (avem deja 2 cereri inainte sa ne fi lansat :)", a mai adaugat Petru Teodorescu.

Sunt deschisi sa demostreze.
Pot face estimari inainte ca proiectul sa fie aprobat de client si pot sa inceapa si cu proiecte low risk.

Intotdeauna le-a placut sloganul “We try harder”. Cred ca ies lucruri mai bune cand te straduiesti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related