ZIZIN a dat cu pace si de Sarbatori, aducand multa bucurie si premii consumatorilor sai fideli.
Castigatorul Marelui Premiu din aceasta iarna a fost desemnat, acesta urmand sa se bucure de o vacanta la ski in Austria, alaturi de o persoana draga.
ZIZIN a dat cu pace si de Sarbatori
Campania promotionala „ZIZIN da cu pace si de Sarbatori”, desfasurata in perioada 16 noiembrie 2015 – 10 ianuarie 2016 si-a desemnat castigatorii.
Participantii au inscris numarul bonurilor fiscale in baza carora au achizitionat produse ZIZIN participante la promotie, prin SMS sau online, prin intermediul zizin.ro, si au intrat in competitia pentru marele premiu sau pentru unul dintre premiile zilnice si saptamanale.
In fiecare zi, ZIZIN a desemnat castigatori pentru seturi a cate doua cani personalizate, iar saptamanal, participantii au avut ocazia de a castiga seturi de cate doua rucsacuri de ski, pentru EA si pentru EL.
Marele Premiu a constat intr-o vacanta la ski, in Austria, pentru doua persoane. Dana - Cristina Nan, din Pitesti, este cea care se va bucura de peisajele austriece de poveste intr-o experienta de neuitat, la ski, alaturi de persoana draga.
"Cand este vorba despre apa, de mai bine de 2 ani aleg pentru mine si familia mea produsul de 5 litri al apei minerale plate ZIZIN. Citindu-i eticheta, am aflat despre campania desfasurata in aceasta iarna. M-am inscris cu gandul de a castiga un set de cani sau chiar rucsacuri. In niciun moment nu am crezut ca inscrierile imi vor aduce Marele Premiu. Ma consider o norocoasa. De-abia astept sa plec in vacanta la ski din Alpi. Le multumesc celor de la ZIZIN si apreciez campaniile pe care le organizeaza – mereu suprinzatoare", a declarat castigatoarea premiului cel mare, Dana - Cristina Nan din Pitesti.
Campania „ZIZIN da cu pace si de Sarbatori”: Peste 25 de mii de romani inscrisi
Cea mai recenta campanie promotionala ZIZIN a implicat zeci de mii de consumatori. In cele opt saptamani promotionale, comunitatea de pe pagina de Facebook a apei minerale ZIZIN a inregistrat o crestere de 40%, iar pe YouTube spot-ul sau a inregistrat peste 700.000 de vizualizari.
Succesul acestei campanii promotionale este dat si de rata de participare - peste 25.000 de romani au inscris bonuri fiscale din dorinta de a castiga unul dintre cele 441 de premii puse in joc de brandul ZIZIN in aceasta iarna.
"Ne bucura numarul mare de consumatori care dezvolta interes si participa la fiecare campanie ZIZIN. Incercam, ca de fiecare data, sa aducem ceva nou, surprinzator, aflat totodata in linia de comunicare a brandului. Castigatoarei marelui premiu ii dorim sa aiba o experienta de neuitat in muntii austrieci si sa revina acasa cu multe amintiri placute. Profit de ocazie pentru a le multumi si agentiilor implicate, MullenLowe Romania si Brand Programming Network, ai caror profesionisti au idei excelente si care se implica 100% in toate proiectele pe care le dezvoltam impreuna", a declarat Laura Lazar (Chief Executive Officer al Apemin ZIZIN).