[Statusul unui tanar creativ] Laurentiu Lupu: Golden age-ul publicitatii romanesti n-a apus imediat dupa 2000, nu s-a facut tot, mai e de lucru si e mereu nevoie de oameni proaspeti

[Statusul unui tanar creativ] Laurentiu Lupu: Golden age-ul publicitatii romanesti n-a apus imediat dupa 2000, nu s-a facut tot, mai e de lucru si e mereu nevoie de oameni proaspeti

Unde mai simti tu ca esti atat de aproape sa creezi lucruri marete - dupa care ti se da sa faci un banner? *Intre timp, intr-un univers paralel, un magar si morcovul lui treceau.*

Ei, dar hai ca nu-i nici chiar atat de parsiv totul. Chiar poti sa faci lucruri marete; au mai facut si altii inaintea ta, nu? Si acum ai ocazia sa bagi niste indoiala in inimile celor care pun ca golden age-ul publicitar a apus demult de tot, prin era glaciara. Inca e de lucru. E nevoie de oameni proaspeti. Asta crede si Laurentiu Lupu (Art Director, Rusu+Bortun). 

Si, cum spune el mai jos, creativitatea - ca notiune si in intregul ei -  e in mod obligatoriu si absolut legata de sentimente. Scoate-le pe astea si o sa vezi cum toti par sa discute despre o mobila:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related