La inceputul acestui an, HRB Experts, publicatia dedicata segmentulu HoReCa a trecut printr-un proces de repozitionare si rebranding. Joi, 21 ianuarie 2016, a avut loc la Galeria Galateca lansarea TRENDS by HRB, noul nume si noua atitudine a revistei.
De repozitionarea, renaming-ul si lansarea noii imagini a revistei s-a ocupat agentia de publicitate Smite.
Dupa 15 ani de activitate, diverse denumiri si nenumarate structuri editoriale, revista se pozitioneaza acum drept „revista oamenilor creativi din horeca”. TRENDS by HRB renunta astfel la statutul de expert si adopta o atitudine interactiva, creativa si foarte deschisa noilor tendinte din domeniu.
Catalina Matei (redactorul sef al revistei) ne spune: "TRENDS pentru oameni receptivi, deschisi. TRENDS pentru ca totul in jur se misca cu o viteza uimitoare si pentru ca nu bine adoptam o schimbare si deja suntem atenti la urmatorul pas. TRENDS pentru oameni creativi."
Jucandu-se cu noua pozitionare, echipa Smite a gandit relansarea publicatiei ca pe un vernisaj. La evenimentul de inaugurare, oaspetii de top din domeniul HoReCa au putut degusta o expozitie de atmosfera, in care diverse obiecte din baruri si cafenele au devenit exponate de arta si dovezi ca trendurile din industrie sunt dinamice si mereu surprinzatoare.
Printre exponate s-au numarat celebrul evantai din pene rosii folosit in spectacolele Burlesque de Cabaret din Mulanruj, o halba de bere din ceramica de la Caru’ cu bere, un serviciu de ceai turcesc de la Hanu’ lui Manuc, o papusa japoneza Daruma din Restaurant Benihana si cutitul de lucru al lui chef Joseph Hadad, Restaurant Joseph.
Intrebati, la randul lor, cum ar trebui sa fie o revista buna dedicata oamenilor creativi din HoReCa, Calin Ile, Presedintele Federatiei Industriei Hoteliere din Romania a vorbit despre povesti de succes si „informatie pozitiva care contribuie la modernizarea industriei”.
Razvan Parjol (Presedinte Bucharest Tourism Board) a facut referire la „poze, meniuri, tendinte, restaurante, oameni noi care descopera sau inventeaza” iar Dragos Petrescu (Presedinte Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania) a vorbit despre cinci componente esentiale: inovatie, marketing, educatie, tehnologie si cadru legal. Alti reprezentanti de top ai industriei au spus ca si-ar dori de la o revista buna de specialitate trenduri, tendinte locale si internationale, inspiratie, furnizori, cifre, oferte.
Asteptam asadar ca TRENDS by HRB sa le vorbeasca oamenilor din HoReCa despre toate aceste lucruri, iar acestia sa descopere in noul format al publicatiei si in noua atitudine a platformei de internet un partener de afaceri curajos si deschis.
Intre clientii HoReCa din portofoliul Smite se numara sau s-au numarat City Grill, City Cafe, Hanul Berarilor, Caru cu Bere, Pescarus, Hanu’ lui Manuc, Bordello, Mulan Ruj, Phill, Beraria H, Mojo, True, Tunes, Divan, Les Bourgeois, Brioche Doree, Espressamente Illy, La Sarmale, Espression Lavazza, Momenti Peroni, Refuel, Route 96, Segafredo Zanetti Espresso, take of, Falafel, Burger King, Aubergine.
Smite este o agentie 100% romaneasca care ofera solutii functionale de branding si comunicare horeca.