[Droga vs. Bogusky] Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Droga. Pentru ca i se pare mai misto sa transforme industria in loc s-o paraseasca

[Droga vs. Bogusky] Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Droga. Pentru ca i se pare mai misto sa transforme industria in loc s-o paraseasca

Daca Bogusky il fermecase pe Catalin Rusu (Creative Director, Rusu+Bortun) in decada anilor '00, Droga a venit repede si l-a detronat. De ce? Pentru ca al doilea ramane in industrie ca s-o transforme si nu alege s-o paraseasca. Si transformarile tot vin, in valuri, de niste ani incoace, atingand publicitatea in fix in miezul ei.

De fapt, Droga transforma cam tot ce atinge. Dincolo de industrii intregi, mai sunt brandurile care brusc isi gasesc vocea si ambitia cand se apropie de el. Apoi, si oamenii trebuie sa fie transformati de Droga. Tot prin niste ambitie, curaj, un pic de nebunie... in fine. In loc sa stam sa ne intrebam, mai bine il aducem si aflam. Nu?

 

Pe care dintre cei doi il vrei presedinte? De ce?

Acum 10 ani, as fi zis Bogusky fara sa-mi tremure mana pe tastatura. Acum, zic Droga. Pentru ca da impresia, s-ar putea sa fie si adevarat, ca nu exista board de companie mica, medie sau mare care sa n-aiba serios de castigat daca ar lucra si el acolo.

Pentru legenda cu foaia A4 pe care o impartea in 100 de patratele si-i altoia cate o idee fiecarei casute. Pentru scuipatul povestit ca mare realizare profesionala. Pentru ca alege calea cea mai grea si asta face ca brandurile sa aiba ce povesti in contexte in care aparent n-ar avea ce sa zica.

Pentru ca-i place cuvantul potential. Pentru ca imprima ambitie fiecarui brand pentru care lucreaza.

Pentru ca i se pare mai misto sa transforme industria in loc s-o paraseasca. Faptul ca traim poate cel mai ofertant moment al meseriei noastre i se datoreaza si lui.

O campanie care te-a impresionat

Tap Water Project pentru UNICEF m-a impresionat atunci si ma impresioneaza si acum. Primul Titanium Lion...

Ca si la Newcastle Brown Ale, la Tap il suspectez de sindromul Serghei Bubka. An de an, cate un centimetru mai sus. Nu credeam ca se poate face o campanie pe No Bollocks mai tare decat "If we made it", dar iata c-au venit cu "If we won".

Imi plac si campaniile lui fara asa multe metale. Athenos e un studiu de caz atat ca rezultate cat si ca entertainment. Daca va era dor de Yiayaia, dati click mai jos.

N.R. Toate spoturile se gasesc aici.

Cum l-ai convinge sa vina in Romania?

I-as zice ca romanii beau multa apa de la robinet. Acasa, niciodata in oras.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related