Marin Vidrascu, director executiv Litera: Piata de carte are nevoie sa creasca in urmatorii ani, iar acest lucru se poate realiza numai printr-o implicare clar definita a statului

Marin Vidrascu, director executiv Litera: Piata de carte are nevoie sa creasca in urmatorii ani, iar acest lucru se poate realiza numai printr-o implicare clar definita a statului
Marin și Dan Vidrașcu, director executiv și director general

Soc! Lectura nu-i nici pe departe o prioritate a romanilor. Nu disperati, insa - chestiunea s-ar putea ataca pe doua fronturi. O data, prin scaderea costurilor la citit, lucru inceput deja prin masura de scadere a TVA-ului la produsele culturale. A doua, prin promovarea lecturii. Aici exista loc berechet de interventie a editurilor, de pilda. Si, din 2013, editura Litera se numara printre cei care incearca sa invinga incapatanarea romanului si sa-i bage cartea in suflet.

Marin Vidrascu (director executiv, Litera) ne spune mai jos despre cateva dintre initiativele Litera in sensul asta. Dar hai sa incepem noi cu una: anul trecut, editura a oferit gratuit aproximativ 10.000 de carti locuitorilor din Cluj si Bucuresti ca urmare a unei actiuni-manifest organizata cu ocazia Zilei Mondiale a Cartii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related