O multime de motive exista pentru a-l iubi pe David Droga, pe langa cel "clasic" - ca a schimbat implicatiile termenului comunicare de brand blabla. De exemplu: se imbraca precum ar face-o un contabil, desi el e cat se poate de rock'n'roll. I-a localizat pe adevaratii cercetatori britanici si le-a folosit intelepciunea. Autoritatile americane au trebuit sa dea o serie (!) de dezmintiri succesive ca sa convinga publicul ca un viral produs de Droga era "doar" un viral foarte bine executat.
Pentru toate acestea (si multe altele), Claudiu Dobrita (Creative Director, FCB) il alege pe Droga. Cum l-ar convinge pe fondatorul Droga5 sa vina in Romania? In spirit justitiar:
Droga presedinte? Bogusky presedinte?
Droga. Pentru ca it takes a president who made a president to have a president. Asta ar fi una dintre glume.
Acum, pe bune, pentru ca, odata cu The Great Schlep si toate celelalte, omul a schimbat atatea chestii in comunicare, incat nimic din ce face el nu seamana cu altceva si invers.
Pentru ca e rock'n'roll, desi se imbraca precum un contabil de la corporatie. Pentru ca nu are senzatia ca schimba lumea desi, well, i-a iesit de cateva ori.
Pentru ca, la campania Prudential, a lucrat cu institutele de research ale unor universitati vechi de cateva sute de ani - adevaratii “cercetatori britanici”.
Pentru ca, atunci cand a facut “Tag AF1”, a fost nevoie ca CIA si The Secret Service si FBI sa dea multiple dezmintiri, atat de credibila a fost povestea.
Pentru ca niste domni care au inovat in domeniul printarii de organe l-au chemat pe el sa-si dea cu parerea despre cum sa comunice treaba asta. Sa mai zic?
Campanii care te-au impresionat
Million pentru inovatie si After Hours Athlete pentru insight si copy.
Cum l-ai convinge sa vina in Romania?
Help keep Cannes Lions clean from scam. Discourage Bucharest, right before Cannes.