Cartile de istorie scriu despre vizionari si ceilalti. Iar in istoria publicitatii, cele mai noi capitole au fost scrise de viziunile lui David Droga si Alex Bogusky.
David a prezis ca oamenii pot plati pentru apa de la robinet si, in consecinta, a adunat milioane de dolari fonduri pentru UNICEF.
Alex a inteles ca exemplarele aceleiasi specii (umane) vor petrece ore in sir dand ordine unui barbat imbracat in costum pasaresc. A avut dreptate. Oamenii pot petrece ore in sir facand cele mai neintelese lucruri. (Inaintea lui, Dostoievski spunea ca oamenii se pot obisnui cu orice. Nici el nu s-a inselat).
Si, pentru ca, in competitia noastra, Droga si Bogusky au ajuns la egalitate, nu ne ramane decat sa scoatem si noi globul de cristal si sa privim incruntati in viitor: Cine, cine va veni sa jurizeze?
Ghicitoarea spune ca Bogusky ia iar avans cu 5 la 4. Nu a castigat, insa, batalia. Osteni si spectatori, tineti-va bine. Urmeaza ultimele runde pentru scaunul de presedinte FIBRA.