Arta, Visul si Activistul - elementele care formeaza miscarea ARTIVIST

Arta, Visul si Activistul - elementele care formeaza miscarea ARTIVIST

ARTA, VISUL si ACTIVISTUL sunt cele trei elemente care pun pe roate miscarea ARTIVIST, miscare pornita de trei tineri pe nume Iulia Drinceanu, Cristina Iorganda si Adrian Drinceanu, tineri care impartasesc acelasi vis: resuscitarea societatii artistice.

ARTIVIST vine cu ganduri mari si idei noi pentru domeniul comunicarii si identitatii vizuale de brand si pentru industria evenimentelor culturale.

ARTIVIST urmareste sa promoveze si sa revitalizeze cultura romaneasca alaturi de companii, de IMM-uri si firme aflate la inceput de drum. Pe scurt, mecanismul dupa care se ghideaza ARTIVIST este:
Branding pentru branding”.

Astfel, pentru fiecare proiect de branding al unei companii, ei vor demara un alt proiect de branding sau promovare pentru un artist, din orice domeniu aferent artelor.

In acest fel, fiecare antreprenor care va alege ARTIVIST ca partener, va putea contribui la resuscitarea societatii artistice romanesti. Tinerii de la ARTIVIST vor lega un parteneriat nescris intre lumea de business si lumea artelor, ei reprezentand puntea de comunicare si de colaborare intre cele doua.

Iulia, Cristina si Adrian au fondat miscarea ARTIVIST, fiind uniti de aceeasi directie - oamenii creativi trebuie sustinuti cat mai mult, din cat mai multe puncte de vedere.

Tinerii artisti sunt demoralizati si in mare parte influentati de oamenii din jurul lor, oameni care considera ca arta este sinonima saraciei. Din acest motiv, multi dintre ei renunta la visurile lor si aleg sa le lase in stand-by.

 

Iulia reprezinta ARTA. Ea este talentata grupului intr-ale creatiei si stie sa-si prezinte ideile bine studiate intr-un stil atent observat si bine conturat. Motto-ul dupa care se ghideaza Iulia este: „Nu esti niciodata prea tanar sa cunosti sau prea batran sa inveti.

Cristina este diametral opusa colegei sale, ea este VISATOAREA grupului, cea care isi pune in cap sa transforme ideile in realitate. Motto-ul dupa care se ghideaza este: „Nu stiu ce pot, dar continui sa incerc si sa invat!

Adrian este omul care face lucrurile sa functioneze cum trebuie! Pasionat de lumea muzicii electronice, el ACTIVEAZA pe propriile ritmuri atunci cand vine vorba despre afaceri. Motto-ul dupa care se ghideaza este: „Daca actiunile tale inspira alti oameni sa faca mai mult, sa viseze mai mult si sa spere mai mult, atunci esti pe drumul cel bun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related