Cand Alex Bogusky lansa brandul adevarului odata cu "The Truth Campaign", proiectul care a lovit puternic in industria tutunului din State, David Droga se misca prin advertising-ul din Singapore, la Saatchi & Saatchi. Restrangem timpul pe repede-inainte pana la"The Tap Water Project", cand Droga a dat si el lumii un brand neobisnuit - NY Tap, brandul abei de la robinet. "Produsul", altfel gratuit, a fost comercializat cu un dolar per pahar cu ocazia Zilei Internationale a Apei; totul, pentru copiii din zone defavorizate cu acces redus la surse de apa potabila. Ulterior, Bogusky a intrat puternic pe environmentalism si critici aruncate consumerismului cu tot cu corporatii, iar Droga s-a pus pe educatie si egalitatea intre sexe.
Toate nobile, bune, eficiente si frumoase. Dar daca bagam in schema o batranica, pe cat de impresionata de faptele celor doi, pe atat de nehotarata? In loc de an-tan-te, si-a rugat catelul sa decida. Runda a treia a bataliei Droga versus Bogusky pentru scaunul de presedinte al premiilor FIBRA urmeaza imediat: