Alex Voicescu, director Herg Benet: Bugetul de publicitate al unei edituri e undeva la nivelul bugetului pentru seminte de acaju si bomboane de protocol la o firma normala

Alex Voicescu, director Herg Benet: Bugetul de publicitate al unei edituri e undeva la nivelul bugetului pentru seminte de acaju si bomboane de protocol la o firma normala

Romanii nu sunt prea prieteni cu cititul, iar asta pune editurile intr-o situatie delicata din punct de vedere financiar. Bugetele pentru publicitate sunt tinute la minim, iar autorii care nu se implica in promovarea activa a cartilor risca sa ramana cu ele nevandute. 

Una dintre editurile care incearca sa supravietuisca in acest context este si Herg Benet, infiintata in toamna anului 2010, care incearca sa dea scriitorilor debutanti sau mai putin cunoscuti sansa de a-si face loc pe piata si a deveni un nume. Acest suflu nou de scriitori este si motivul pentru care Alex Voicescu, directorul Herg Benet, spune ca "editurile-capusa", care inca mai cred ca Eminescu este cel mai mare scriitor din lume si isi asteapta "para picata din oficiu", vor disparea in viitoarea perioada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related