Probabil cea mai creativa persoana din autobuzul 70 in diminetile zilelor lucratoare, Alexandrei Horvath (Copywriter, Kubis Interactive) nu i-a trecut inca indragosteala de publicitate nici dupa primii ani de casnicie. Inca ii vede potentialul de "a schimba perceptii, de a transmite adevaruri, de a insenina zile" si spune ca se bucura de naivitatea pe care o are are fata de defectele industriei. Alexandra considera advertising-ul un peisaj superb, doar ca sunt cateva lucruri de inteles pe mai departe. Mecanismul, oricat de inovator, nu va substitui in veci ideea, mularea pe client din frica nu ajuta pe nimeni, munca si determinarea sunt cele mai bune arme, iar bugetele mari nu antreneaza pe nimeni.
[Statusul unui tanar creativ] Alexandra Horvath: Riscul e sa uitam ca “parallax”, „responsive” si “multi-screen” sunt doar moduri mai interesante de a spune o poveste si ca ideea e singura care ramane dupa ce am inchis laptopul
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: