Ati imblanzit Lei la Cannes. Ati batut la Tobe in Portoroz. Ati plecat cu Clio-uri din orasul ala care nu doarme niciodata. Le-ati dat peste nas cu ospitalitate britanicilor ce aveau prejudecatile la purtator. Gratie voua, lumea si-a cunoscut primul cioban fluent in digital si Bucharest nu mai e sinonim cu Budapest. Recent, v-ati apucat de scos culoarea rosu din televizoarele tuturor romanilor.
Si, totusi, deseori sunteti nevoiti sa va manifestati profunzimea in postari personale pe Facebook in loc s-o puteti plasa in campanii. Cu clientii aproape, lipseste posibilitatea sa-i lasati masca cu potenta creativitatii. Credibilitatea proiectelor creative stagneaza, iar curajul publicitatii este intr-un loop din care nu mai vrea sa iasa.
Se cere o resuscitare. Treceti acolo, in agenda: luna mai, la inceput. Mergeti la FIBRA Awards, festivalul de creativitate organizat de IQads si sustinut de IAA si UAPR. Asta dupa ce v-ati inscris lucrarile.
Si, ca provocarea sa fie strasnica, il vrem in capul juriului FIBRA pe cel mai tare creativ din lume. Asa am ajuns intre ciocanul si nicovala publicitatii: Alex Bogusky si David Droga.
Adweek zicea in editia Best of the 2000s ca cel mai bun CD al deceniului e Bogusky, dar AdAge l-a pus pe David Droga in scaunul de World's Best Creative Director. Ambii sunt intrati in Hall of Achievement-ul publicitatii americane, ambii sunt in Hall of Fame-ul ADC-ului. Na, poftim.
Cum vedem care-i cel mai tare cand masuratorile publicitare nu ajuta? Raspuns: un set de provocari cu specific local, extrase din viata reala, evaluate de romani.
Fara alte introduceri, bun venit la meciul prezidential Droga versus Bogusky, runda gratarului:
Ati vazut ce-aproape a fost Bogusky cu "Subservient Chicken"? Da' ce roman adevarat ar refuza o Newcastle Brown Ale care sa insoteasca proteina? Droga a luat runda pe sus - de data asta. Avem 1-0 in batalia prezidentiala.
Asta e doar inceputul. Dupa ce au terminat cu micii, mai au de parcurs un drum de 11 runde pana la final. Fiecare zi inseamna inca o runda, iar serialul se difuzeaza pe site-ul campaniei. In weekend e pauza si ne tragem sufletul.
Si, acum, iata-va intre doi posibili presedinti. Cine sa fie - Droga sau Bogusky?
Premiile FIBRA
Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar pietei de comunicare pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Fesivalul recunoaste si incurajeaza creativitatea locala.